آموزش بیش از ۴۰۰۰ دانش‌آموز کرمانی در برنامه ملی آموزش شنای دانش‌آموزی

بر پایه این گزارش: طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ،معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ،دبیران تربیت بدنی و جمعی از دانش آموزان طرح ملی آموزش شنا (سباح) ویژه دانش آموزان پایه پنجم دوره  ابتدایی در سطح استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن منوچهری در آیین افتتاح نمادین برنامه ملی آموزش شنای دانش آموزی در  استان، ایجاد نشاط و شادابی بین دانش‌آموزان، پیشگیری از ناهنجاری‌های جسمانی مانند انحنای ستون فقرات و کاهش آسیب‌ها و خطرات احتمالی ناشی از آشنا نبودن با فن شنا را از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه ملی  آموزش شنای دانش آموزی برشمرد.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با استقبال بی نظیر دانش آموزان با هماهنگی و تمایل خانواده‌ها در حال اجرا است، افزود: در پایان برای دانش‌آموزان گواهی مهارت صادر می‌شود.

بخوانید:  با پیروزی انقلاب اسلامی مردم برای اولین بار هم نوع حکومت را خودشان برگزیدند و هم رهبر را

منوچهری گفت: دفتر کار معلمان تربیت بدنی به همت کارگروه تولید محتوای اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی طراحی و تدوین و به سراسر مدارس استان ارسال شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش بیش ۴ هزار دانش آموز کرمانی در این برنامه خبر داد.


آیا این خبر مفید بود؟

منوچهری با اشاره به فعالیت استخر شنای دانش آموزی در شهرستان های سیرجان، بردسیر و کرمان گفت: سایر شهرستان‌ها و مناطق استان نیز‌ می‌توانند از  ظرفیت استخر شنای ادارات تربیت‌بدنی و جوانان شهرستان‌ها و مناطق استفاده نمایند.