آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین Kucoin نام نویسی صرافی kucoin خانه تدبیر و اندیشه

در این حالت، یک درآمد غیرفعال نصیب شما می‌شود که یکی از بهترین مزایای استیک کردن است. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. با وجود این، ریسک‌هایی از جمله قدرت و کنترل زیادی که در اختیار کوکوین است نیز وجود دارد. در حساب کاربری خود از قسمت بالا سمت راست روی نام یا تصویر خودتان کلیک کنید. درصورتی‌که ایمیل را انتخاب کنید باید آدرس ایمیل، کد تأیید، رمز عبور و کد رفرال را وارد کنید.

تنظیمات امنیتی کد دو مرحله ای برای صرافی کوکوین

لذا کاربران ایرانی می توانند فقط با ایجاد یک حساب کاربری، اقدام به خرید و فروش رمز ارزها نمایند. دقت کنید تو این مرحله کدی برای ایمیل شما ارسال نمیشه !!! باید کد گوگل اتنتیکیتور صرافی کوکوین رو وارد کنید تا مجدد وارد حساب کاربریتون بشید . برخورداری از تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات در صرافی کوکوین، اولین مزیت مهم داشتن توکن KCS است. شما با نگهداری حداقل هزار توکن KCS در کیف پول خود در صرافی کوکوین، می‌توانید از یک درصد تخفیف در پرداخت کارمزد معاملات بهره‌مند شوید. سقف میزان تخفیف کارمزد معاملات 30 درصد است که در ازای نگهداری سی هزار توکن KCS به شما تعلق می‌گیرد.

اکنون شما ثبت نام شده اید اما نیاز است به پنل کاربری خود وارد شوید تا مراحل احراز هویت خود را کامل کنید . ایده این روش استیک کردن از مکانیزم قفل‌کردن ارز در فرایند استیک کردن به‌دست‌آمده است. به طور معمول اگر می‌خواهید ارزی را استیک کنید باید آن را قفل کرده و در مقابل سود دریافت کنید. استیک کردن نرم در مقابل این روش قرار می‌گیرد و هر زمان که بخواهید می‌توانید از کوین‌های خود استفاده کنید.

بخوانید:  خرید هودی، پلیور بافت، دورس، سویشرت زنانه و دخترانه شیک و جدید آی‌بولک-پوشاک زئوس
آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین Kucoin نام نویسی صرافی kucoin خانه تدبیر و اندیشه

باید جوری سرمایه گذاری کنی سودت اون 5 دلار خودتم پوشش بده. خوب حالا شما باید جوری برنامه ریزی کنی که 50 دلار بشه 60 دلار بعدا میتونی پوزیشنتو ببندی. 50 دلار صرافی رو که به خودش پس میدی 10 دلار میمونه واست.

خرید ارز دیجیتال با ارز فیات در صرافی KuCoin

برداشت تتر از نوبیتکسانتقال تتر از نوبیتکس به کوکویندر اولین کادر باید مشخص کنید چه میزان تتر می خواهید به صرافی کوکوین انتقال دهید. در کادر بعدی باید آدرس کیف پول مقصد که در اینجا آدرس کیف پول تتر شما در کوکوین است وارد کنید. برای دریافت آدرس کیف پول تتر کوکوین وارد حساب کاربری خود در صرافی kucoin شده و روی گزینه Deposit کلیک کنید.

دم شما گرم راحت ثبت نام کردم از طریق ویدیو اموزشی که قرار دادید. خیلی خیلی ممنونم از اینکه بهم اطلاع دادید و خوشحال شدم که اتفاق خاصی برای برداشت وجود نداشته و به راحتی تونستید برداشت رو انجام بدید . از این به بعد اگه کسی از دوستان این مشکل براش بوجود بیاد با تجربه ای که شما در اختیارمون قرار دادید راحت تر میتونیم راهنمایی کنیم . پشنهاد میکنم آموزش بک آپ گوگل آتنتیکیتور مشاهده بفرمایید. اگر این گزینه رو ندارید کافیه zoom صفحه رو کمتر کنید، با گرفتن همزمان دکمه Ctrl روی کیبورد و چرخاندن اسکرول ماوس زوم کمتر میشه و گزینه cancel رو میبینید.

این توکن در سال 2017 بر بستر بلاکچین اتریوم راه اندازی شد و هم اکنون بسیاری از خدمات صرافی کوکوین مانند تخفیف در کارمزدها، توسط این توکن انجام می‌شود. در تاریخ 25 سپتامبر 2020 صرافی کوکوین مورد حمله هکرها قرار گرفت و بیش از 270 میلیون دلار از دارایی کاربران به سرقت رفت. طی مراحل احراز هویت در این پلتفرم اجباری نیست و این برای ما ایرانی‌های مزیت بزرگی است. لطفا نظرات و تجربیات خود را در خصوص صرافی کوکوین در این صفحه با سایر کاربران به اشتراک گذارید. عاشق نوشتن و دنیای ارز دیجیتال هستم، و حدود 2 ساله بعنوان یک تحلیل گر و محقق در دنیای زیبای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت دارم.

بخوانید:  طراحی گرافیک چیست؟ + ارائه خدمات طراحی گرافیکی پارماتیک