آموزش سئو: یادگیری صفر تا صد سئو الو کانتنت -بهترین بک لینک

آموزش سئو: یادگیری صفر تا صد سئو الو کانتنت

در این راستا باید سایت از لحاظ سئو خارجی (بک لینک ها) و فنی ساختاری مجدد بررسی شود و تمام اقدامات لازم در جهت بهبود و رفع مشکلات صورت گیرد. از لحاظ سئو داخلی نیز باید این صفحات مورد بازبینی مجدد قرار بگیرند. پس از رفع تمام مشکلات و بازبینی کلی سایت، باید منتظر بمانید تا به مرور زمان از پنالتی گوگل خارج شوید و مجدد به نتایج جستجو بازگردید.

  • دستیابی به سئو ارگانیک یک فرایند طولانی مدت است و زمان زیادی لازم است تا اعتبار لازم برای ارتقای رتبه در گوگل را به دست بیاورید.
  • کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به راکت می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و بدون رضایت ماست.
  • گزارش Landing Pages بسیار شبیه به گزارش All Pages است، اما فقط صفحات برتری را که افراد برای ورود به وب سایت شما استفاده کرده اند، نشان می دهد.
  • اگر تگهای هدینگ(سرفصل ها) صفحه موثری نوشته اید که محتوای صفحه شما را به طور دقیق توصیف می کند، این معمولاً در موتورهای جستجو به خوبی عمل می کند.
  • افرادی که در این حوزه به گارانتی صد در صد کلمات کلیدی رقابتی می پردازند، مطمئنا از دانش بسیار کمی نسبت به سئو برخوردار بوده و صرفا برای گرفتن پروژه از شما اقدام به چنین ضمانت هایی می کنند.

گوگل سرچ کنسول یک ابزار ضروری است که تقریبا میتوان گفت جایگزینی بهترین بک لینک ندارد. در این مرحله می توانید با صاحبان وب سایت برای جایگزینی بک لینک رقیب خود (این کار به عنوان تکنیک آسمان خراش شناخته می شود) با بک لینک شما یا افزودن لینک شما به عنوان یک منبع اضافی مکاتبه کنید. هنگامی که برای محتواهای خوب خود بک لینک دریافت کردید، می توانید از طریق لینک های داخلی در آن صفحه، «link juice» را به صفحات دیگر خود (به عنوان مثال صفحات پول ساز خود) منتقل کنید. طبیعی ترین تکنیک لینک سازی، ایجاد یک محتوای منحصر به فرد و ارزشمند است تا بک لینک ها را به سمت خود جذب کند. یک استراتژی مستحکم لینک سازی باید همیشه شامل روش‌های مختلفی برای دریافت لینک باشد، backlink profile شما را تا حد امکان متنوع نگه دارد و از بک لینک ها را از سایت های مرتبط دریافت کند. دریافت بک لینک های با کیفیت بدون تلاش بیشتر از جانب شما بسیار سخت (حتی غیرممکن) است.

بخوانید:  دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان خرید دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان | ایران کاپ

کارکرد سئو! seo چطور کار میکند؟

به طور کلی تولید محتوای باکیفیت همان طور که قبل‌تر گفته شد، کمک ویژه ای به سئو سایت و رسیدن به نتایج اول گوگل می کند. Off Page Seo (سئوی خارج از صفحات) تمام فعالیت‌هایی است که با هدف ارتقای رتبه صفحات در موتورهای جستجو، خارج از وب سایت انجام می‌گیرد. یک سایت با بک لینک‌های باارزش بیشتر، معمولا رتبه بهتری در مقایسه با وب سایتی مشابه با بک لینک‌های کمتر می‌گیرد. موتورهای جستجو بک لینک‌ها را نشانه محتوای باکیفیت قابل ارجاع و استناد درنظر می‌گیرند.

  • اما اگر به دنبال پاسخ قطعی برای این سوال هستید، شما باصرف زمانی بین 6 ماه الی یکسال می‌توانید به تسلط بالایی از سئو دست پیدا کنید.
  • فکر کردن و در واقع اندازه گیری اعتبار وب سایت به شما کمک می کند تا ایده خوبی از وضعیت سئوی فعلی خود به دست آورید.
  • الگوریتم‌ها پس از مشاهده این ارورها، به دفعات به سایت سر خواهند زد و در صورت عدم رفع ارور، اقدام به جریمه و کاهش رتبه شما خواهند کرد.
  • پس از انجام مشاوره تخصصی سئو و سپردن پروژه سئو سایت خودتان به ما، تیم ما طرحی سایت شما را Seo Friendly خواهند کرد و با طراحی مدرن و کاربر پسند ما، بیشترین تأثیر را در کوتاه ترین زمان بگیرید.

کسب بک لینک از دیگر سایت در سئو ضروری است (در فصل بعدی در مورد آن توضیح خواهیم داد.)، اما داشتن ساختاری مناسب از لینک های داخلی به همان اندازه مهم است. اگر هدفم کسب رتبه بالا برای کلمه کلیدی هدف باشد، هرگز وبلاگ‌هایی با کمتر از 2000 کلمه ایجاد نمی‌کنم. بسیاری از مردم فکر می کنند که طول محتوا یکی از فاکتورهای رتبه بندی است. یک مطالعه معروف توسط وب سایت Backlinko وجود دارد که نشان می دهد پست هایی با حدود 2000 کلمه و بیشتر، معمولا در گوگل رتبه بهتری دارند. لینک دادن به محتوای مرتبط به تقویت درک موضوع صفحات شما کمک می کند.

بخوانید:  نمایندگی هایک ویژن در ایران دوربین مداربسته هایک ویژن با بهترین قیمت

بهترین روش یادگیری و آموزش مفاهیم سئو چیست؟

علاوه بر این، کسب رتبه برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا همیشه امکان پذیر نیست. کلمات کلیدی Long-tail معمولا دشواری کمتر و نرخ تبدیل بالاتری دارند. علت این موضوع هم اینست که عبارت جستجو شده خاص تر است، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر در طول زمانی که از سایت استفاده می کند به مشتری تبدیل شود. بسیاری از آموزش ها درباره جستجوی کلمات کلیدی توصیه می کنند که بر روی کلمات کلیدی به اصطلاح طولانی تر تمرکز کنید، کلمات کلیدی که خاص تر هستند و معمولاً از تعداد کلمات بیشتری تشکیل شده اند. در گذشته، تولید کنندگان محتوا فقط برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، اقدام به انجام فرایند “جستجوی کلمات کلیدی” میکردند.

سئو