آنفولانزا اجازه نداد قهرمان کشور شوم

ملی پوش بوکس درباره حضور مربیان کوبایی در تیم ملی بوکس تصریح کرد: با ریکاردو فونتس چند روی کار کردم و فهمیدم کوبایی در تمرین اصلا شوخی ندارند. باید برای اینکه از پس تمرینات بر بیاییم تمام زندگیمان روی برنامه باشد. ساعت خواب، تغذیه، ریکاوری و … اگر روی روال نباشد در اجرای برنامه‌های مربی کوبایی به مشکل میخوریم.

انتهای پیام/



منبع

اشکان رضایی در گفت‌وگو با برنا، درخصوص عدم کسب نتیجه مناسب در رقابت‌های کشوری اظهار داشت: قبل از اردوی تیم ملی که با هدایت ریکاردو فونتس برگزار شد،  آنفولانزا گرفتم و حال خوبی نداشتم. با همین شرایط و بالاجبار در قهرمانی کشور بازی کردم و در این مسابقات عملکردم خوب نبود. به هر حال در بوکس آمادگی بدنی خیلی مهم است که من شرایطم خاص بود.

وی افزود: توقع داشتم به اردوی تیم ملی دعوت شوم، چون جزو بوکسور‌های باتجربه هستم، اما به هر حال این اتفاق رخ نداد و من هم مشکلی ندارم. بعد از مسابقات قهرمانی کشور تمریناتم را استارت زدم و آمادگی نسبی خوبی هم دارم و مطمئن باشید تا آخرین نفس برای جلب رضایت کادرفنی تلاش می‌کنم.

وی ادامه داد: فونتانا که قراردادش را به عنوان سرمربی امضا کرد یکی از مفاخر مربیگری بوکس در دنیاست. باید به او زمان و امکانات بدهیم تا بتواند بوکس ایران را متحول کند و انشالله راهیی که دانیال شه بخش برای ما در رقابت‌های جهانی باز کرد، ادامه دار باشد تا با مربیان کوبایی به مدال المپیک برسیم.

رضایی در پایان گفت: از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ در ۶ قهرمانی کشور ۵ طلا و یک نقره کسب کردم و فقط امسال به دلیل آنفونلانزا خوب نبودم. مطمئن باشید اشکان رضایی باقدرت برمیگردد و باز هم ملی پوش خواهد شد.

بخوانید:  سخت‌ترین بازی‌های ما در جام حذفی با تیم‌های لیگ یکی است