آیا می خواهد چیزی یاد بگیرند؟

اگر زمینه سئو در حال فعالیت هستید، این سوال برایتان مطرح میشود که اگر این متاتگ تاثیری در رتبه بندی سایت ندارد، پس چرا باید از آن استفاده کرد؟ متأسفانه بسیاری از مدیران سایت نمی توانند این موضوع را تأیید کنند. با استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات متا، کاربران متوجه می شوند که با کلیک بر روی این لینک، قرار است چه اطلاعاتی دریافت کنند. چون مخاطب در سرپ (SERP) اطلاعاتی بیشتر از دیگر سایت ها دریافت می کند که می تواند او را برای کلیک ترغیب کند. برای این که سئو داخلی سایت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید. اما به هر حال این کار کپی برداری بوده و برای گوگل قابل شناسایی است. منطق حاکم بر سئو به شما حکم میکند که همیشه برای صفحات سایت خود، متا توضیحات خوب بنویسید؛ اما همیشه نیاز به انجام این کار نیست. سئوی منفی در اغلب موارد توسط رقبا و برای تخریب جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو به کار می رود تا اقدامات مثبت شما را بی اثر کند و میزان بازدید سایت شما را کم کند. همچنین باید آدرس نقشه سایت هم به آن اضافه شود تا موتور جستجو اول از این فایل برای بررسی دقیق محتوا استفاده کند.

آمار سایت Search Engine Land نشان می دهد، توضیحات متای صفحات تا 63 درصد احتمال کلیک کردن را بالا می برند. به عنوان مثال، کلمه کلیدی این مقاله “سئو وردپرس ” است که ابتدای عنوان گنجانده شده است، این کار نه تنها تا حدی برای بهبود سئو وردپرس است، بلکه خوانندگان متوجه میشوند که پست وبلاگ در مورد چه موضوعی است، بنابراین نرخ کلیک این مقاله خواهد یافت. این تگ در قطعه کوچکی از کد موجود در صفحه ظاهر میشود که به موتورهای جستجو میگوید چگونه صفحه را بخزند و اهمیت محتوا را درجه بندی کنند و به خزنده های جستجو کمک میکند تا درک کنند که چه محتوایی مهم است، مشکلات محتوای تکراری را حل میکند، رتبهبندی محتوا را بهبود میبخشد و در نهایت، میتواند مشتریان بیشتری را به سمت سایت شما سوق دهد.

در صفحاتی از تگ کنونیکال استفاده کنید که محتوای آنها دقیقاً یا تا حد نسبتاً زیادی مشابه یکدیگر است و احتمال جریمه شدن توسط موتورهای جستجو به خاطر محتوای تکراری وجود دارد. اسپلیت که از این سوال به وجد آمد در توضیح این باور اشتباه گفت کسانی که فکر می کنند این دو با یکدیگر سازگاری ندارند فقط متخصصین سئو نیستند، بلکه بسیاری از برنامه نویسان هم چنین باوری دارند. اندازهگیری ابزاری قابل تأیید و عملی در اختیار شما قرار میدهد که از طریق آن میتوانید به مشتریان خود، نه شما، اجازه دهید که تعیین کنند چه چیزی کار میکند و چه چیزی نیست. گوگل فعالانه تلاش میکند تا بهترین منبع محتوا را پیدا کند تا بتواند آن صفحه را نمایش دهد و تجربه مثبتی را برای کاربران ایجاد کند. دلیل اهمیت تگ کنونیکال این است که موتورهای جستجو به طور منظم وب سایتها را جستجو میکنند تا به اطلاعاتی دست یابند که در تصمیم گیری در مورد نحوه رتبه بندی صفحات و پست ها اثرگذار است.

مجموعه پرشیانا وب در زمینه آموزش نیز فعالیت دارد و در زمان یادگیری سئو تخصصی، سئو داخلی به طور کامل به شما آموزش خصوصی وردپرس نیز می دهد. آیا در این زمینه شما تنها هستید یا رقیب دارید؟ اگر دو صفحه محتوای مشابه در وب سایت خود دارید یا محتوایی در سایت خود دارید که در سایت دیگری نیز استفاده میشود، باید یک URL کنونیکال تنظیم کنید. شما به عنوان یک کارشناس سئو کنترل کاملی بر سئو داخلی سایت خود دارید و با انجام صحیح آن، می توانید موجب پیشرفت سایت خود شوید. همانطور که در مقالات قبلی گفتهایم، کرال باجت برای اکثر سایتها مسئلهای ایجاد نمیکند، مگر اینکه سایت شما صدها هزار صفحه یا بیشتر داشته باشد. در بسیاری از پروژه ها نمیتوان تخمین درستی از میزان موفقیت سایت داشت در نتیجه شما این هزینه را همراه با ریسک بالا می پردازید زیرا ممکن است فعالیت های این شخص یا شرکت نتایج مورد نظر شما را به همراه نداشته باشد.

سعی می کنیم با توسعه دهنده تماس بگیریم و این کار را به آنها یاد دهیم. در صورت نیاز به مشاوره و دریافت خدمات تخصصی افزایش سرعت بارگذاری سایت میتوانید با ما تماس بگیرید. این نوع قیمت برای سایت های محلی و تازه کارها با بودجه کم، مفید به نظر می رسد. یکی از مهمترین تکنیک های سئو این است که ثابت نیست و همواره از معیارهای مختلفی تاثیر میپذیرد؛ بنابراین صاحبان سایتها و کسب و کارها باید اقدامات بهینه سازی سایت را همواره ارزیابی کنند. بهینه سازی انواع سایت برای موتورهای جستجو تقریباً از اصول یکسانی پیروی می کند، فقط گاهی برای انواع بخصوصی از کسب و کارها تمرکز روی برخی اصول بیشتر است یا یکسری اصول و استثنائات به آن افزوده می شود. جت سئو یک ابزار جامع تحلیل و بررسی سئو سایت است که به شما کمک می کند وب سایت کسب و کار خود را مطابق استانداردهای روز گوگل بهینه سازی کنید. ابتدا تعریفی از مفهوم کنونیکال ارائه میکنیم و در ادامه با هم میبینیم که عدم توجه و استفاده از آن چه مشکلاتی را برای سایت ایجاد میکند. صفحه اصلی که تگ کنونیکال به آن اشاره میکند نباید خودش به صفحه دیگری کنونیکال یا ریدایرکت شده باشد.

5. در Meta Discription در رابطه با محتوای صفحه توضیح دهید. 3. Meta Title باید در رابطه با محتویات صفحه به کاربر اطلاع دهد. شما باید به صورت هفتگی سایت خود را از هر نظر بررسی و چک نمایید و وجود ایرادات و خطاهای احتمالی را رفع نمایید. وقتی در سایت خود صفحات تکراری یا تقریبا یکسان دارید، این احتمال وجود دارد که URLهای جداگانه بتوانند از منابع خارجی، لینکهایی را به دست بیاورند. بین ۳ یا ۴ پاراگرافی که در مورد پاندا صحبت شده عکسی از پاندا میاریم و alt این عکس رو به این صورت مینویسیم: پاندای y در حال خوردن بامبو در باغ وحش زیبای x و یا درختان بامبوی این باغ وحش بهترین محل برای استراحت پاندا هستند.

آیا این نوع فعالیتها روی سئو وردپرس تاثیر میگذارد؟ این گزارش مواردی مثل ابتکارات سئویی، سیگنالهای شبکههای اجتماعی و کاربردی بودن فعالیتها را در نظر میگیرد. همچنین متوجه شدیم که برای هدایت کاربران به صفحات جدید بهتر است از ریدایرکت ۳۰۱ استفاده کنیم و در این مورد تگ کنونیکال منسوخ شده و کاربردی ندارد. البته لازمه اشاره کنیم که برخی از موارد بالا به کمک ریدایرکت ۳۰۱ حل میشن. این تگ به گوگل کمک میکند محتوای مهمتر را شناسایی کند. با این حال، برای اینکه مطمئن شوید قادر به کنترل نحوه نمایش سایت خود در موتورهای جستجو هستید و از مسائلی که در نتیجه محتوای تکراری بوجود میآیند، جلوگیری کنید، توصیه میشود که canonicalization را بهطور موثر به کار بگیرید. گام بعدی در اجرای استراتژی سئو، تضمین ارائه بهترین تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان سایت است. به خاطر داشته باشید که این دو راه حل دو نتیجه بسیار متفاوت برای خزندههای جستجو و بازدیدکنندگان سایت ایجاد میکنند.

بخوانید:  لوله بازکنی تهران

همچنین وقتی سرعت باز شدن یک سایت از سه ثانیه بیشتر شود، حدود 40 درصد بازدیدکنندگان آن ریزش میکنند. نیز می شود که ما در اینجا فقط تعدادی از آن ها را که برای سئو داخلی مهم هستند نام بردیم. در حقیقت، این فقط یک نمونه کوچک از تغییراتی است که ممکن است با آن روبرو شوید. این همان ویژگی است که آن را از دیگر محتوا ها جدا میکند. اگر تاکنون از ساختار «روز» (Day) یا «نام» (Name) یا «ماه» (Month) استفاده کردهاید، همان رویه سابق را در پیش بگیرید. در نسخه حرفهای یا همان پریمیوم یواست سئو، این قابلیت را دارید که کلمه کلیدی هممعنا را وارد کنید، تا پست شما با کلمه کلیدی هممعنا هم آنالیز شود و نتیجه آنالیز را به شما بگوید، که اگر روزی یکی از کاربران شما در گوگل مثلاً کلمه ماشین را جستجو کرد، آن صفحه از وبسایت شما نیز در نتایج گوگل نمایش داده شود. اولین دلیل، برای مشخص نمودن صفخاتی بوده که قصد دارید کاربران در نتایج جستجو مشاهده نمایند، همچنین برای ساده کردن ردیابی یک محصول یا موضوعی که چند صفحه به آن اختصاص دارد. اگر توضیحات متا دیسکریپشن شما نامناسب باشد و یا نتواند مخاطب را برای خواندن محتوای شما ترغیب کند، مخاطب از خواندن محتوای شما صرف نظر می کند و بر روی سئو شما نیز تاثیر منفی میگذارد.

می توانید تگ کنونیکال را در همان مکان در متاباکس Yoast SEO یا در نوار کناری تغییر دهید. ولی در سایتهای که با کدنویسی یا CMS اختصاصی طراحی شدهاند تصمیمگیری و مدیریت تگ Canonical نقش ویژهای خواهد داشت. هریک از این صفحات نیازمند یک تگ Canonical هستند که به نسخه اصلی لینک شده باشد. URL کنونیکال نسخه مطلوب یک صفحه وب است. تنظیم URLهای کنونیکال در وردپرس خیلی ساده نیست. و چگونه آن را تنظیم میکنند؟ با اینکه سئو موضوع پیچیده ایست، اما سئو در حالت کلی شامل بی نهایت استراتژی و تاکتیک است که موجب بیشتر دیده شدن وب سایت و افزایش ترافیک آن می گردد. اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اید، سعی کنید یک ساختار مسطح و تمیز برای آن طرح ریزی کنید. صفحاتی که ارور ۴۰۴ دارند صفحاتی هستند که محتوای آن ها حذف شده است و در صورتی که کاربر به آدرس آن صفحات وارد شوند با این ارور رو به رو میشوند. موتور جستجوی گوگل قصد دارد صفحات سایت شما را ایندکس کند و نمیتواند تصمیم بگیرد که کدام یک از این صفحات صفحه اصلی است و یا اینکه سایت شما را متهم به محتوای تکراری کرده و شما را مشمول جریمه میکند.

در هر صورت سادهترین راه تعریف تگ کنونیکال در وردپرس برای یک سایت بزرگ، استفاده از سایت مپ است. که به علت داشتن دموهای متنوع امکان راه اندازی هر نوع وب سایتی را برای شما فراهم می کند.این قالب با در نظر گرفتن موضوع بهینه بودن برای سئو طراحی شده است. البته این موضوع بیشتر بهخاطر مسائل امنیتی است؛ چرا که وبسایتها امکان ویرایش کد را در بدنه سایت برای کاربران فراهم کردهاند. بعد از اینکه نقشه سایت را ایجاد کردید، باید آن را در گوگل سرچ کنسول ثبت کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری از وضعیت سایت وردپرس خود به دست بیاورید.

این چندمین بار است کع تأکید میکنیم سئو فنی در ایندکس شدن صفحات سایت خلاصه نمیشود. اهمیت سئو داخلی به دلیل مواردی مانند بهبود تجربه کاربری، درک بهتر سایت توسط گوگل و افزایش ترافیک است. بخش بزرگی از سئو مربوط به مباحث تکنیکال میشود اما زیبایی وردپرس در امکان بهبود جنبههای مختلف سئو تکنیکال حتی برای کاربران با دانش فنی کم است. گوگل همیشه به دنبال این است که بهترین نتایج را به کاربران نمایش دهد و برای بهترین بودن از همه لحاظ باید موارد فنی وبسایت خود را بررسی کنیم. چگونه میتوانیم تگهای متعارف را در سایتمان بررسی کنیم؟ پایان این متن، آغاز راه سئو تکنیکال برای شما و شاید همراهی ما در این مسیر در کنار هم باشد. و مهمترین چالش در بهینهسازی تکنیکال سئو شناسایی مشکلات و عدم رعایت اصول و استانداردهاست .

بعد از طراحی مجدد سایت نیز به یاد داشته باشید که این دستور را از این فایل پاک کنید. حجم فایل تصویر می تواند تاثیر بسیاری بر روی مدت زمان بارگذاری صفحه بگذارد پس مهم است که آن را به درستی انتخاب کنید. خلاصه آن بدین شکل است که درج توصیف های مرتبط با عکس و قابل پایش و ایندکس بودن آن امری ضروری می باشد. استفاده از عکس برای تمامی سایت ها از ضروریات است. حتی در حالتی که میلیون ها سایت و صفحه وب در فضای مجازی موجود است. در چنین شرایطی گوگل تلاش میکند تا بهترین نسخه را از میان این آدرسها انتخاب کرده و در نتایج جستجو به کاربر نمایش دهد. در تصویر بالا. صفحه غیر متعارف را به نسخه اصلی متصل می کنیم.

اگر اطلاعی از توضیحات متا ندارید، نگران نباشید؛ در این وبلاگ از آسازون به طور کامل درباره متا دیسکریپشن، اهمیت و نکات مهم در نوشتن آن پرداخته ایم. مهمترین قسمت سایت شما که توسط موتورهای جستجو شناسایی میشود و ایندکس صفحات از روی آن صورت میگیرد نقشه سایت است. متا دیسکریپشن جزو موارد مهمی است که نرخ بازدید سایت شما را بالا می برد؛ بنابراین هر مدیر و مسئول سایتی باید از چیستی و نحوه درست نوشتن توضیحات متا آگاهی داشته باشد. یکی از مشکلات مهمی که هر وبسایتی ممکن است با آن روبه رو شود، معضل محتوای تکراری است. ما یک بررسی کامل از کل سایت شما انجام خواهیم داد و مطمئن می شویم که با موتورهای جستجو به گونه ای صحبت می کند که آنها بتوانند آن را درک کنند. به دلایل مختلف بسیاری از سایتها از پیوندهای مربوط به پروتکل استفاده می کنند، به این معنی که بیت http / https را از آدرس خود خارج می کنند. لینک سازی به معنی ایجاد پل ارتباطی میان صفحات مختلف در وب است. این بدان معنی است که کلیه پیوندهایی که به نسخه مقاله آنها اشاره دارند. 2- Preferred-URL؛ نسخه پیشنهادی (اصلی) به صفحهای دیگر در همان دامنه ارجاع داده بهترین سئو کار اصفهان باشد.

بخوانید:  خرید و قیمت سرویس مس نگین اصفهان از غرفه لوازم خانگی محمودابادی باسلام-دیزما

این تغییر اندازه، ابعاد نمایش را اصلاح می کند – این باعث کاهش حجم فایل نمیشود و به طور کلی، تصاویری با پیکسلهای بیشتر اندازه فایل بیشتری خواهند داشت. سپس لیستی از آدرس فایل های اسکریپت و CSS برای شما نمایش داده خواهد شد. شاید تصور کنید که چنین اتفاقی بهندرت پیش میآید، چرا باید دو صفحه با آدرس متفاوت ولی محتوای یکسان داشته باشیم؟ گوگل نسبت به محتوای تکراری به شدت حساس است، مشکلات محتوای تکراری یا همان Duplicate content همواره برای وب سایتها وجود دارد، وقتی موتورهای جستجو بسیاری از URL ها را با محتوای یکسان یا کاملاً مشابه خزش کنند، میتواند باعث ایجاد مشکلات در SEO شود. آدرس صفحه همان URL یا آدرس یکتا است که رباتهای موتورهای جستجو و کاربران را به محتوای هر صفحه هدایت میکند. همچنین پروژههای پیشین یا سایت مشتریانی که خودشان طراحی نکرده اند را بازبینی و اصلاح کنند. افرادی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنند میتوانند تگ کنونیکال را برای محتواهای خود در قسمت advanced در افزونه yoast اضافه کنند. در این قسمت ما به بررسی مهم ترین متا تگ های سئو که بر سئو داخلی وب سایت و هم چنین نرخ کلیک (CTR) تاثیر گذارند، می پردازیم. در برخی از وب سایت های که سیستم مدیریت محتوای قوی و مناسبی ندارند، این صفحات هم به تنهایی ایندکس می شوند.

JPEGرا برای عکسها یا تصاویر بزرگتر انتخاب کنید. برای انجام این کار میتوانید از چند ابزار استفاده کنید. این ابزار فرمت هایی را که توسط مرورگرها و دستگاه ها پشتیبانی می شوند را نمایش می دهد. با توجه به اينكه بوجود آمدن خودكار آدرس های مختلف صفحه ی اصلی كه در بخش هاي قبل به آن اشاره كرديم، مشكلي رايج است، پيشنهاد ميكنم تگ canonical را در صفحه اصلی وبسايتتان قرار دهيد تا از اين مشكلات پيش بيني نشده جلوگيری كنيد. اگر تگ canonical به url اصلی ارجاع داده شود مشكلي پيش نخواهد آمد. براي مثال اگر url هاي x و y و z يكسان باشند، و x نسخه ی اصلی باشد، مشكلي پيش نمايد اگر url ايكس را هم به خودش کنونیکال بزنید. هنگامی که یک URL کنونیکال را تنظیم میکنید، نشان میدهید که کدام نسخه از یک صفحه باید در SERP نمایش داده شود. برای همین هر کسی که میخواهد وارد سئو شود باید بداند که چه راه سختی را در پیش دارد. بنابراین توصیه میکنیم برای چندزبانه کردن سایتتان حتما از کمک کسی که به زبان مقصد مسلط است بهره بگیرید.

همانطور که میدانید برای مدیریت وب سایت ها و وبلاگ ها میتوان از سیستم های مدیریت محتوای آماده و رایگان مثل “وردپرس” استفاده نمود . ممکن است گوگل این اشتباه را به عنوان فریبکاری در نظر گرفته و سایت شما را جریمه کند. به زبان ساده، محتوای تکراری موتورهای جستجو را گیج میکند. پس وقتی چند URL مختلف، محتوای شبیه به هم داشته باشند، از نظر رباتها محتوای تکراری در یک سایت وجود دارد. همچنین اگر در سایت شما صفحاتی وجود دارد که نمیخواهید گوگل آنها را ببیند، باید دسترسی آنها را برای رباتها مسدود کنید. بیشتر سایت های آنالیز های(Audit) سئو به شما اجازه میدهند تگ های کنونیکال خود را به طور کلی بررسی کنید. اگر چندین URL با محتوای شبیه به هم وجود داشته باشند ما تنها از نظر بصری آنها را مورد بررسی قرار میدهیم و فکر میکنیم همه این صفحات، یک صفحه واحد هستند. ولی crawlerهابه صورت بصری صفحات وب را crawl نمیکنند بلکه ابتدا URL آن را در نظر میگیرند. یعنی کاربر با مطالعه آن متوجه شود که صفحه در رابطه با چیست.

Google Keyword Planner اولین ابزاری است که هر وبمستری برای تحقیق کلمات کلیدی به سراغ آن میرود. از آنجا که توضیحات متا واقعاً به شما در افزایش CTR صفحه وب شما کمک می کند ، آنها راهی عالی برای افزایش رتبه Google شما هستند. به عبارت دیگر استفاده از تگهای کنونیکال کمک میکند تا ارجحیت آدرسها برای موتورهای جستجو مشخص شود. چگونه میتوان URLهای کنونیکال را مشخص کرد؟ میتوان با افتخار اعلام کرد یواست سئو بهترین افزونه سئو موجود در دنیاست. به طور کلی برای کانونی سازی صفحات میتوان از کد زیر استفاده کرد. اگر سایت شما روی پروتکل HTTPS قرار دارد، حتما این را به عنوان URL کنونیکال خود به درستی ارجاع دهید. سئو تکنیکی باعث دسترسی بهتر خزنده گوگل و کاربر به صفحات سایت ما می شود. در مقاله افزونه های سئو وردپرس، به حدود 10 افزونه وردپرسی اشاره کردیم که هرکدام میتواند بخش هایی از وب سایت شما را بهینه سازی کرده و باعث افزایش سئو آن شود. به خصوص برای سایت های بزرگتر.

توجه داشته باشید که دو صفحه متفاوت نباید کلمات کلیدی یکسان داشته باشند. محتوای تمام این صفحات با یکدیگر یکسان هستند، در اینجا شما صفحات تکراری دارید و موتور جستجو گوگل زمانی که به این صفحات برخورد می نماید، نمیداند که کدام صفحه اصلی است. اگر هنگام تولید کنونیکال خود از متغیرهایی مانند دامنه استفاده می کنید یا درخواست URL برای دسترسی به صفحه فعلی را دارید. اگر از Yoast استفاده میکنید، به سادگی به گزینههای Yoast SEO در هر صفحه یا پست بروید و تب «advanced» را باز کنید. وقتی چندتا از روشها را امتحان کردید، خواهید دید به سادگی میتوانید مشکل صفحات تکراری را برطرف کنید. وقتی صفحات سایت ما اشتباها با موضوع تکراری ساخته میشن، بهتره که به گوگل اعلام کنیم که صفحه مرجع در اون موضوع کدوم صفحه ما هست! متن آلت یا متن جایگزین، یک متن است که در کدهای هر تصویر در سایت شما قرار میگیرد.

اگر روی گزینهی Error یا همان خطاها کلیک کنید و به پایین صفحه، قسمت جزئیات مراجعه کنید، همه صفحاتی که ربات گوگل در هنگام بررسی آنها با مشکل مواجه شده است را خواهید دید. یا اگر صفحه ای را ریدایرکت 301 کردید، دیگر نیازی به استفاده از تگ کنونیکال نیست. اگرچه موتورهای جستجو هنوز هم می توانند از نظر فنی صفحات سایت را به مرور زمان پیدا کنند، اما افزودن نقشه سایت کار را برای آنها بسیار آسان می کند. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است یک سایت را به عنوان سایت اصلی در نظر بگیرید و مطالب سایتهای دیگر را به سایت اصلی کنونیکال بزنید.

بخوانید:  باطری ماشین چند ولت است ؟ تشخیص ولتاژ مناسب برای باطری فروشگاه آنلاین مرکز باتری | نکاس باتری

حال که دریافتید توضیحات متا چیست توجه داشته باشید که نوشتن متا دیسکریپشن بر طبق اصول و قواعدی است که باید رعایت شود. استفاده از تگ کنونیکال در تقریباً کپی (صفحه هایی با محتوای کاملاً مشابه) امکان پذیر است، با این حال جانب احتیاط را رعایت کنید. به عنوان مثال ، HTML به شما امکان می دهد، دکمه ورود به سیستم را در یک موقعیت خاص در صفحه وب خود قرار دهید. سپس به بخش CSS بروید و به افزونه اجازه دهید که فقط CSS درون خطی را اجرا نماید. اگر URL کنونیکال به درستی استفاده شود، موتورهای جستجو فقط همان منبع را فهرست میکنند، به این معنی که میتوان از موارد تکراری محتوایی جلوگیری کرد. سئو یا همان بهینهسازی سایت برای موتور جستجو، یک مسابقه است که موفقیت در آن فرآیندی زمانبر، پیچیده و مستمر است. در این مقاله، نحوه کار و عملکرد تگ کنونیکال را درک کردید و متوجه شدید چگونه میتوان آنها را در یک سایت پیدا و مشکلاتش را رفع کرد.

بدین منظور باید تمامی مطالب سایت را دسته بندی نمایید ، حداقل استفاده از پیغام های Popup و المان های گمراه کننده ، ایجاد فهرست برای محتوا و مقالات ،حداقل استفاده از عناصر و المان های گرافیکی ،ایجاد عنصر جست و جو در سایت برای کاربر و … حالا فرض کنید شما روی سایت خود دو صفحه با محتوای تکراری داشته باشید، یا دو صفحه داشته باشید که هر دو برای یک عبارت بهینه شده باشند. اگر هدف پیج بین یک یا سه اصطلاح پر جست و جو است، توضیح متای خود، که هدف جست و جوی کاربران و شامل اصطلاحات خاصی است را بنویسید. مهم است که کنونیکالیزیشن بین نسخههای AMP و non-AMP صفحه شما وجود داشته باشد. URL ۳ و ۴ و ۵، به دلیل در دسترس بودن سایت هم در نسخههای HTTP و HTTPS و هم نسخههای www و غیر www ایجاد میشود. هرچه سایت شما از اقتدار بیشتری برخوردار باشد ، رتبه شما بالاتر خواهد بود و چشم اندازهای بیشتری برای اعتماد به نام تجاری شما ایجاد می شود. هدف آنها دسترسی سریعتر کاربر به محصولات دسته پرینتر (تجربه کاربری بهتر) و انتخاب و خرید محصول بود. اگر بلاگ شما را یک کتاب در نظر بگیریم، دستهبندیها در واقع جدول محتوا خواهند بود.

در ادامه بررسی خواهیم کرد که بهتر است هر کدام از این روشها در چه شرایطی به کار گرفته شوند. ما در این مقاله، دو نمونه از محبوبترین افزونهها یعنی Yoast و RankMath، نحوه انجام این کار روی این پلاگینها را بررسی خواهیم کرد. ابهامات و چالشهای پرتکرار در پروژههای سئو را با هم بررسی میکنیم و استراتژیهای اثربخش را از میان آنها انتخاب میکنیم. وقتی مطالب وبلاگ را سندیکایی میکنید: یکی از استراتژیهای بازاریابی شما ممکن است شامل سندیکای محتوای موجود در وب سایتهای دیگر باشد. سئو یک روش و استراتژی بازاریابی مناسب برای همه وبسایتها نیست و بر اساس هدف گردانندگان یک وبسایت، استراتژیهای بازاریابی اینترنتی دیگر مانند تبلیغات از طریق پرداخت کلیکی میتواند مؤثرتر باشد. در این روش براساس اطلاعاتی که از سرور دریافت می شود مشخص می شود که ربات گوگل وارد صفحه شده یا یک کاربر واقعی وارد صفحه مورد نظر شده است. تگهای کنونیکال به موتورهای جستجو این موضوع را منتقل میکنند که یک منبع استاندارد یا صفحه با ارتباط بهتر وجود دارد که به حل مشکلات با محتوای مشابه یا تکراری کمک میکند. همان طور که قبلاً نیز گفته شد، تگ کنونیکال و ریدایرکت 301 هر دو برای محتوای تکراری به کار میروند.

اگر رپورتاژ آگهی به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود، عملکرد مطلوبی خواهد داشت، در غیر این صورت ممکن است با تأثیر کم رپورتاژ آگهی مواجه شوید. نکته ای که در ارتباط با استفاده از کلمه کلیدی در نوشتن توضیحات متا وجود دارد، این است که اگر با پلاگین yoasat کار می کنید و از کلمه کلیدی در متا دیسکریپشن استفاده نکنید، با یک خطای خاص مواجه خواهید شد. این کار برای تعیین URLهای متعارف تضمین نشده، اما بهترین روش برای ایجاد ساختار نقشههای سایت است. یکی از روش های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا استفاده از روش Cloaking است. ایران تایپیست با این نیازسنجی دقیق خود قدم بزرگی در راه خدمت به کسب و کارتان برداشته است. هرچند که هرکدام از قالبها چندین دمو مختلف برای کسب و کارهای گوناگون دارند. هرچند این موضوع ضروری نیست، اما باید همیشه مطمئن باشید وقتی یک صفحه در URL دیگر، متعارف نیست، URLهای متعارف را self-referencing اجرا میکنید. اما از آن جایی که برای ساختن این نوع محتوا صفحات، باید کد به آنها اضافه کنید، این نوع دیتا در زیرمجموعه سئو تکنیکال قرار میگیرد.

پس در زمان نوشتن و انتشار محتوا به لینکهای داخلی مرتبط به متن و لینکهایی که بین پاراگرافها میگذارید دقت کنید و از هر فرصتی برای قرار دادن لینک داخلی استفاده کنید. این تنظیمات به بهبود وضعیت سایت شما در شبکههای اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد. وقتی موتورهای جستجو به چندین صفحه با محتوای یکسان نگاه میکنند و هیچ علامت بهینه سازی کلمه کلیدی مشخصی ندارند، نمیدانند به کدام اعتبار اختصاص دهند، نمیدانند چه چیزی باید فهرست شود و نمیدانند کدام صفحات باید رتبه بندی شوند، یک تگ کنونیکال این موضوع را روشن میکند، به موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوا را درک کنند، از نادیده گرفتن صفحه جلوگیری میکند و احتمال رتبه بندی محتوا را بهبود میبخشد. تگ کنونیکال برای معرفی یک URL خاص به موتورهای جستجو به عنوان نسخه اصلی یک صفحه است، تگ کنونیکال از بروز مشکلات ناشی از نمایش محتوای یکسان در چند URL جلوگیری میکند. پیوندها به هر دو URL اکنون به عنوان نسخه متداول و اصلی URL به حساب می آیند. هیچ توضیحات متا دو صفحه نباید شبیه هم باشند.

6. کپی کردن یا انتشار مجدد محتوای بلاگ در سایتهای دیگر. برخوردهاید یا از آن استفاده میکنید. در واقع این استراتژی که بیشتر با نام نیچ مارکتینگ شناخته میشود، به این اشاره میکند که برای به موفقیت رسیدن در یک بازار، بهتر است به جای ورود به کل آن صنعت، به یک گوشه اش وارد شوید. در جواب این سوال، به جای اینکه از تجربه یا نظر خودم صحبت کنم، به سراغ نویسنده معروف، جو پولیتزی میروم. هیچ ابزاری نمیتواند با قطعیت به شما اعلام کند که کلمات کلیدی در افزایش نرخ کلیک سایت نقش بیشتری داشته اند یا اصلاح تجربه کاربری.