آیین افتتاح و بهره برداری از پنجمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در خراسان جنوبی

خبرنگار:مرضیه شهریاری



منبع

 

ربیعی با اشاره به فعالیت مشاورین با دانش و با تجربه در مراکز مشاوره ازدواج خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با کمک این مراکز و با استفاده از تخصص و دانش روانشناسان خبره استان در زمینه های درمانگری، زوج درمانی، آموزش های پیش از ازدواج و نظایر این خدمات گام های موثری را بر خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: صدور مجوز تأسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده از طرح های وزارت ورزش و جوانان است که به منظور کمک و یاری به جوانان در دستور کار است و در قالب طرح های آموزش های پیش از ازدواج و خانواده توسط معاونت جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها پیگیری و اجرا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر نقش موثری مشاوره پیش برای زوجین جوان گفت: مراکز مشاوره ازدواج می تواند نقش بسیار مهمی را در راستای شکل گیری خانواده موفق داشته باشد.

انتهای پیام

محمد علی ربیعی با تاکید بر توجه به آداب و فرهنگ بومی در ارایه روش های حل اختلاف و مشاوره ابراز امیدواری کرد، مسیر مشاوره و آموزش های پیش از ازدواج جوانان و همچنین شناخت زوجین از یکدیگر، مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی و آموزه های دینی باشد تا شاهد ازدواج هایی با دوام و نیز، ثمره ی آنها فرزندانی صالح باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این آیین گفت: در این مراکز علاوه بر مشاوره های پیش از ازدواج و همچنین کارگاه های آموزشی پیش، حین و پس از ازدواج در راستای طرح ملی کنترل و کاهش طلاق نیز فعالیت می‌کنند.

بخوانید:  استقرار خودروهای سوخت رسان سیار در محورهای پرتردد منطقه یک