آیین تشییع شهید بسیجی داوود جاودانیان در یاسوج برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام 











منبع

احمدزاده به حوادث اخیر کشور و شهادت جمعی از مدافعان امنیت در نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: استکبار بعد از طراحی و ایجاد اغتشاش و به شهادت رساندن نیروهای خدوم انتظامی، سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد تروریست اعلام کرد اما دشمن بداند مردم فریب این برنامه‌ها و نقشه‌ها را نمی‌خورند.

وی با اشاره به اینکه جانفشانی‌های رزمندگان پایان ندارد، افزود: بسیجی شهید جاودانیان وظیفه قانونی برای جنگ و دفاع را نداشته اما طبق وظیفه شرعی و دینی که بر عهده داشت در دمای منفی ۳۵ درجه سانتی‌گراد شمالغرب برای مبارزه با گروهگ‌های تروریستی و دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی حاضر شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

احمدزاده با بیان اینکه جبهه مقاومت خواب راحت را از تروریست‌های واقعی خواهند گرفت، گفت: جنگ و نبرد با سپاه جنگ با همه ملت ایران است چرا که سپاه خط مقدم جهاد فی سبیل‌الله، شرافت، عزت و آبروی ایران است و کشور وانقلاب اسلامی بدون سپاه پاسداران معنایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمدزاده در همایش پدران آسمانی و آیین تشییع شهید بسیجی « داوود جاودانیان » با تبریک شهادت این بسیجی دلاور تیپ ۴۸ فتح گفت: نبود شهید جاودانیان را به عنوان یک نیروی تاثیرگذار مملکت تسلیت عرض می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن برای نابودی زیرساخت‌ها و زدن ستون خیمه انقلاب همواره در حال طراحی نقشه است، افزود: جنگ با نیروهای بعثی تمام شد اما جنگ با استکبار تمام نشدنی است و ما هم در حال دفاع و مقابله با حجم گسترده‌ای از توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و دیگر هم‌پیمانانش هستیم.

بخوانید:  معاون علمی رئیس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای چه گفت؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت ایران از اصولی که پیامبر(ص) و امامان معصوم (ع) ترسیم کردند کوتاه نخواهند آمد عنوان کرد: نه تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلکه سایر نیروهای مسلح هیچ‌گاه با این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.


آیا این خبر مفید بود؟