آیین خشت گذاری آموزشگاه سیدالشهدا(ع) در بخش کهریزک

خبرنگار مهدی محمدی

بهرامی بیان کرد: حضور و همراهی متولیان امر مایه دلگرمی است و مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند.

امین بابایی بخشدار کهریزک تحقق سرانه فضای آموزشی تا افق ۱۴۰۳ در بخش کهریزک را یکی از مهم‌ترین اولویت ها بیان کرد و گفت: در حوزه آمایش سرزمینی ساختار مدیریت و بودجه تمام قد در کنار سیستم آموزشی هستیم و تمام توانمان توسعه فضای آموزشی در بخش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه از روند مدرسه سازی در شهرستان قدردانی و حمایت می کنیم گفت: ساخت مدرسه زیباترین حرکت در جامعه است و معبدی بالاتر از مدرسه نیست.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

حجت الاسلام استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک با اشاره به اینکه در جریانات و اغتشاشات اخیر دانش اموزان از اهداف اصلی دشمنان بودند گفت: در اغتشاشات اخیر زمینه برای دشمن فراهم بود و با ورود به فضای مجازی اوضاع کشور را نابسمان کرد

او افزود: با روندی که برای مدرسه سازی شکل گرفته در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با ساخت مدارس خوب و ایمن و با کیفیت میتوانیم از بابت تامین فضای آموزشی مناسب برای دانش اموزان نگرانی نداشته باشیم.

او بیان کرد: آنچه به عنوان راهکار تعریف شده است یکی از موضوعات مشارکت می باشد که در بخش کهریزک برای چندمین بار متوالی به همت مسئولین در حال اجرا است.

او افزود: شریف ترین انسان‌ها در مدارس رشد جامعه می کنند و انشالله همیشه شاهد حضور این مراسمات باشیم و می توان گفت که اقدامات جهادی در کمترین ممکن موجب توسعه و پیشرفت شهرستان ری است.

بخوانید:  همراهی مردم و مسئولین در قوی تر شدن ایران اسلامی لازم و بدیهی است

او تاکید کرد: غفلت در امر مسئولیت توسط بعضی از مدیران زمینه ساز حضور دشمنان در کشور بود

او افزود: وظیفه آموزش و پرورش در اغتشاشات بسیار سنگین بوده است چرا که دشمن با ورود به مدارس درصدد ناآرامی در کشور بود.


آیا این خبر مفید بود؟

بهرامی مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این مراسم گفت:فرایند تعلیم و تربیت در دورترین مناطق کشور در حال تدوین است و یکی از اصول و موضوعات مطرح در سند تحول موضوع مشارکت در امر تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/

بابایی ادامه داد: با تامین بودجه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از دستگاههای زیربط و همچنین ارزش زمین به قیمت ۱۰۴ میلیارد تومان روند ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه را با هدف رفع نیازهای آموزشی بخش کهریزک در سطح متوسطه آغاز کردیم.