اتمام روز دوم و پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش بانوان



به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، روز دوم و پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی و در بخش بانوان پیگیری شد.

از این رو امروز (جمعه) اسکیت‌بازان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در مواد ۱۰۰ متر، وان لپ و ۱۰ کیلومتر به رقابت با یکدیگر پرداختند تا نفرات برتر معرفی شوند.

در ماده ۱۰۰ متر رده سنی بزرگسالان محیا دستپاک از استان البرز در جایگاه نخست قرار گرفت. نازنین ادبی از استان خراسان شمالی و ملیکا منوچهری‌راد از تهران عناوین دوم و سومی را به خود اختصاص دادند.

در همین ماده و رده سنی جوانان ملیسا مجیدی با عملکرد بهتر نسبت به دیگران توانست رده نخست را به خود اختصاص بدهد. ویانا عظیمی و فاطمه سادات‌ابراهیمی هم رده‌های سوم و سوم را به دست آوردند.

در ماده ۱۰ کیلومتر رده سنی بزرگسالان سیده مهشیدکیایی عنوان نخست را کسب کرد و پس از او به ترتیب نهال مقدم‌رحمانی و سارا جدید السلام به مقام‌های دوم و سومی قناعت کردند.

در همین ماده و رده سنی جوانان اسما شریفی، زهرا برجیان و سما شیخ بیگلو رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده وان لپ رده سنی بزرگسالان محیا دست پاک توانست بر جایگاه نخست دست پیدا کند و پس از او هم نگین شیخی و ملیکا منوچهری‌راد در رده دوم و سوم ایستادند.

در همین ماده و رده سنی جوانان ویانا عظیمی توانست به عنوان نخست برسد و پس از او هم آتنا وطن‌خواه و ملیسا مجیدی به جایگاه دوم و سومی بسنده کردند.

بخوانید:  مشارکت بیش از ۱۳۸ هزار شهروند منطقه ۱۵ در طرح من شهردارم ۲

انتهای پیام/



منبع