«اتم های» استان قزوین تجارب و الگوهای موفق خود را ارائه کردند

وی با تشکر از حمایت مسئولان استانی گفت: استاندار محترم، فرماندار، معاون امور اجتماعی استاندار، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد اجرایی حضرت امام از این رویداد حمایت جدی کردند تا ما بتوانیم استعدادهای جوانان برتر را معرفی کنیم.

photo_2023-02-27_23-39-58

دبیر اجرایی رویداد اتم دراستان قزوین تصریح کرد: در گام اول 150 اتم را از میان 250 اتم برگزیده ام و در مرحله دوم که ارزیابی ها دقیق تر و شاخص تر شده تعداد 12 اتم را شناسایی و انتخاب کرده ایم و موفق شدند ایده های خود را معرفی کنند.

وی گفت: رویداد «اتم» در واقع معرف الگوها و تجارب موفق کسانی است که توانست اند حل مسئله کرده و مشکلی  را از یک مجموعه، گروه و جامعه با رویکرد مردمی برطرف کنند.

این مدیر جوان بیان کرد: در این مسیر دنبال اتم های موفق هستیم تا آنها را بعنوان یک الگو ساز و مدل موفق برای حل مشکلات معرفی کنیم تا در نهایت به حکمرانی اجتماعی و تقویت روحیه هم گرایی در کشور هم کمک شود.

 

photo_2023-02-27_23-44-26

وی افزود: موفقیت ها و الگوهای ارائه شده توسط جوانان اتم توسط اساتید دانشگاه وحوزه و اتم های فصل قبل مورد ارزیابی قرار می گیرد و افراد برتر معرفی می شوند.

photo_2023-02-27_23-40-27

خوشبویی یادآورشد: شناسایی این افراد موفق از دو طریق سرشبکه های استانی و سامانه پیامکی شناسایی شده و در قالب یک رویداد یک روزه دعوت شده اند تا الگوهای خود را ارائه کنند.

خوشبویی تصریح کرد: این رویداد در همه استان‌های کشور با هدف فعال شدن حلقه‌های میانی و حل مشکلات توسط مردم و در راستای اهمیت دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت آنها برگزار شده است.

بخوانید:  هر ۷ دقیقه یک ایرانی به زوال عقل ابتلا می‌شود!

خوشبویی اظهارداشت: رسالت اصلی ما با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری که سالهاست حل مسئله را از حلقه های میانی مطرح کرده اند این است که کمک کنیم نهادها و ارگانها در این زمینه جدی تر ورود کرده و از این الگوها استفاده کنند تا به حل مسائل جامعه کمک شود.

photo_2023-02-27_23-40-09

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع
آیا این خبر مفید بود؟

محمد حسین خوشبویی دبیر اجرایی رویداد اتم در حاشیه برگزاری این رویداد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: الگو‌ها و تجربه‌های موفق در رویداد «اتم» با شعار«من یک اتم هستم» برای اولین بار در قزوین برگزار شده و با برگزاری این رویداد، الگوها و تجربه های موفق جوانان در حوزه های مختلف مانند کارآفرینی معرفی می شود.

وی اظهارداشت: اتم های برگزیده در حوزه های امور خیریه، پژوهشی، علمی، امور اجتماعی، خانواده، محیط زیست و آسیب های اجتماعی و کسب و کار فعالیت دارند و موفقیت های خود در این عرصه ها را معرفی کردند.

خوشبویی اضافه کرد: پس از این رویداد با قضاوت داوران به سه «اتم» برتر می رسیم که از آنها دعوت می شود در رویداد ملی و کشوری «اتم» در تهران شرکت کنند.

photo_2023-02-27_23-40-51

photo_2023-02-27_23-40-39

photo_2023-02-27_23-40-45

photo_2023-02-27_23-33-12

 





به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ عصر دوشنبه در مراسمی با حضور خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین، امیر اسلامی صدر معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛ فصل دوم رویداد اتم در سالن اجتماعات دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین برگزار شد.

بخوانید:  ۲ سال است چشم‌انتظار بازی مقابل ژاپن و جام ملت‌ها هستم

وی گفت:  رویداد کشوری «اتم» از شبکه سراسری صدا و سیما پخش می شود و حمایت های مادی و معنوی هم از سوی حامیان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

خوشبویی در پایان اظهارداشت: هدف ما اعتلای ایران اسلامی است و در این مسیر روز و شب نمی شناسیم و با تلاش مستمر و بهره گیری از همه ظرفیت ها در رسیدن به هدف عزم جدی داریم.