اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۷ بقعه متبرکه قم


انتهای پیام


آیا این خبر مفید بود؟

وی افزود: طی ۱۵ روز ابتدایی فروردین ماه، ۲۷ بقعه استان قم میزبان خیمه‌های معرفت آرامش بهاری خواهند بود.

وی با بیان اینکه خیمه‌های معرفت بنا به سطح کیفی دارای غرفه‌های مختلفی هستند گفت: از جمله این غرفه‌ها می‌توان به مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی و خانوادگی، کودک و نوجوان، سخنرانی چند رسانه‌ای، عفاف و حجاب، نمایشگاه‌های ترویج وقف، عرضه محصولات فرهنگی و اجرای برنامه‌های شاد و خانوادگی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در آستان مقدس امامزادگان علی بن جعفر(ع)، سید علی(ع)، جمال غریب(ع)، جعفر شهید(ع)، عبدالله ابیض(ع)، جمال‌الدین(ع)، هادی و مهدی(ع) و همچنین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بخش جعفریه، مسجد خضر نبی(ع)، زینب و هاشم شهرستان کهک، نورعلی روستای کرمجگان و هادی روستای وشنوه خیمه معرفت سطح ۲ برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه خیمه‌های معرفت برپا شده در این اماکن مقدسه، در سه سطح مختلف کیفی و کمی دسته‌بندی می‌شوند گفت: در سه مکان خیمه سطح یک برپا می‌شود که شامل مزار مقدس شیخان و حرم‌های مطهر امامزادگان جعفر(ع) روستای زواریان و عبدالله(ع) روستای قلعه چم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری اظهار کرد: بر این اساس طرح‌ آرامش بهاری با محوریت بقاع شاخص استان قم تدارک دیده شده است.

وی به اقامه نماز جماعت در سه وعده و با محوریت بقاع متبرکه شاخص قم اشاره و ابراز کرد: طی نوروز ۱۴۰۲ نماز جماعت صبح در هشت بقعه، ظهر و عصر در ۲۰ بقعه و مغرب و عشاء در ۱۷ بقعه استان برپا می‌شود.

بخوانید:  تغییر غیر منتظره سوسک ها

اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۷ بقعه متبرکه قم

اسکندری به برپایی خیمه معرفت سطح سه در ۱۲ بقعه متبرکه اشاره و ابراز کرد: این بقاع شامل حرم‌های مطهر و نورانی امامزادگان موسی مبرقع(ع)، احمد بن قاسم(ع)، ابواحمد(ع)، ابراهیم و احمد(ع)، ابراهیم و محمد(ع)، احمد(ع) خاکفرج، طیب و طاهر(ع)، حمزه(ع)، چهارامامزاده، سکینه خاتون(س)، سید معصوم(ع) و جعفر غریب(ع) هستند.

اسکندری ادامه داد: مراسم تحویل سال نو در ۱۱ بقعه متبرکه تدارک دیده شده همچنین ۱۶ بقعه همه روزه مراسم مذهبی همراه با سخنرانی اساتید حوزوی را برگزار می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: طرح‌ آرامش بهاری ۱۴۰۲ در ۲۷ بقعه متبرکه استان و با حضور ۹۶ نفر از مبلغان اعزامی و بومی اجرایی می‌شود.


|





منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف