اجرای طرح های آبی استان قزوین با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری تسریع شده است

 





مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین یادآورشد: با تخصیص های پیش بینی شده شاهد تسریع در روند اجرایی این طرح ها هستیم به طوری که در حال حاضر سد نهب بیش از 94 درصد و کانال اصلی شبکه آبیاری نیز حدود 53 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

ستوده 2

 114 میلیارد تومان برای سد نهب و 46 میلیارد تومان برای شبکه آبیاری این سد در قالب اسناد خزانه اسلامی و اعتبارات نقدی پرداخت شده است. 

ستوده یادآورشد: با توجه به شرایط اجرایی سد بالاخانلو، یکی از مهمترین دغدغه های موجود، اجرای طرح آبرسانی از سد بالاخانلو به شهرها و روستاهای تحت پوشش این سد است که خوشبختانه در اواخر سال گذشته با استفاده از ظرفیت ردیف اعتباری شهرهای دارای تنش آبی، مراحل برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار این طرح انجام شده و با توجه به اخذ ردیف اعتباری در قانون بودجه سال 1402، عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: در ماههای پایانی سال گذشته نیز اقدامات بسیار خوبی برای تکمیل این طرح و آبرسانی به سایر شهرها و روستاهای استان از طریق مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شد و امیدواریم با حمایت وزارت نیرو و مسئولان استانی، بزودی سرمایه گذار این طرح مهم نیز انتخاب شده و اجرای طرحی که می‌تواند تحولی عظیمی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار استان فراهم کند آغاز شود.



بخوانید:  دلخراش‌ترین عکس از جنایات خونین رژیم صهیونیستی در غزه

 اجرای طرح های آبی استان قزوین با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری تسریع شده است