اجرای پویش نوروزی «همراهان سفرایمن» در البرز

انتهای پیام/



منبع

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با تاکید براینکه پویش همراهان سفر ایمن با روش‌های گوناگون و با استفاده از قابلیت‌های مختلف رشته‌های هنری سعی دارد آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی را ارتقا دهد، گفت: ایستگاه این پویش در استان البرز در مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی پرشین لوتوس(لاین جنوبی آزادراه کرج- قزوین کیلومتر 31) جانمایی شده است و مسافران با حضور در این مکان علاوه بر رفع خستگی می‌توانند از برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری مثل استندآپ کمدی، نمایش عروسکی، موسیقی، گرفتن عکس یادگاری در کنار هفت‌سین، تماشای کلیپ‌های ایمنی و فیلم جاذبه‌های شهرهای ادامه مسیر بهره‌مند شوند.

وی افزود: مخاطبان این پویش مسافران نوروزی(رانندگان و اعضای خانواده آنها به ویژه مادران، کودکان و نوجوانان) و رانندگان خودروهای سنگین و حمل و نقل عمومی هستند.
این مسئول، کمک به افزایش ایمنی خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی و ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و رفتار درست رانندگی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این پویش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی زندی‌فر از برگزاری پویش همراهان سفر ایمن برای سومین سال متوالی در استان خبر داد و گفت: این پویش از 26 اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 13 فروردین 1403 ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از برگزاری پویش همراهان سفر ایمن برای سومین سال متوالی در استان خبر داد و گفت: این پویش از 26 اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 13 فروردین 1403 ادامه دارد.

بخوانید:  فوتبالیست‌های شمس آذر در جمع برترین‌های ایران

اجرای پویش نوروزی «همراهان سفرایمن» در البرز

زندی‌فر تصریح کرد: به‌کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر، کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن فرهنگ و هنر ایران، کمک به احیای نمایش‌های ایرانی به ویژه نمایش‌های آیینی سنتی بومی مقصد و کمک به احیای موسیقی ایرانی به ویژه موسیقی‌های بومی و مقامی شهر مقصد از دیگر اهداف اجرای این پویش است.