اجرای 100طرح در صیانت از حقوق عامه توسط دادستانی قزوین

وی اظهارداشت: تمامی طرح ها و برنامه ها در سال آتی نیز با جدیت پیگیری خواهد شد، تا نتایج مطلوب تری حاصل شود و از مدیران همه دستگاه و نهادها درخواست می کنیم در راستای تحقق برنامه ها با دستگاه قضایی همکاری و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته و اجرای هدفمند طرح ها، دستاوردهای قابل توجهی داشت که کاهش 40 درصدی جمعیت اطفال شیرخوارگاه، شناسایی 24 نفر از اشخاص کثیرالشکواییه، شناسایی 26 متهم دارای تعدد ارتکاب جرم، صدور 1249 کیفرخواست متقن، اجرای 80 درصدی پلمب چاه های غیرمجاز، اجرای 45 درصدی آراء قلع و قمع معوقه از آن جمله است.

وی افزود: دادستان به عنوان مدعی العموم پرچمدار احیاء حقوق عامه در دستگاه قضایی محسوب می شود و قطعاً اقدامات به موقع و موثر دادستان در راستای صیانت از حقوق عمومی بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجبی در تشریح اقدامات دادسرای مرکز استان در حوزه حقوق عامه گفت: بی تردید حفظ و صیانت از حقوق عامه وظیفه تمامی دستگاه ها و نهادهاست، اما بر اساس اصل 156 قانون اساسی پشتیبانی و نظارت بر حسن اجرای اقدامات در حوزه حقوق عامه بر عهده قوه قضاییه نهاده شده است.


آیا این خبر مفید بود؟


اجرای 100طرح در صیانت از حقوق عامه توسط دادستانی قزوین

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع