احداث زمین والیبال ساحلی با حمایت شهرداری ها محقق می شود

رییس هیات والیبال در ادامه اضافه کرد: تعداد آمار بیمه ای  ورزشکاران هیات والیبال در ۵ ماهه اول سال‌جاری 2هزار و 966  نفر بیمه شده هستند که  هزار و 660  نفر بیمه شده بانوان و هزار و 306  نفر بیمه شده ورزشی آقایان را داریم که انتظار میرود تا پایان سال این آمار به بیش از 5 هزار ورزشکار سازمان یافته برسد.

پیمان مدرس در ادامه با اشاره به رتبه بندی فدراسیون و همچنین احداث زمین والیبال ساحلی در استان افزود:رتبه هیات والیبال استان اردبیل در سال ۹۹،رتبه ۲۸ کشوری بود  اما با تلاش و کوشش اعضای هیات و اداره کل به رتبه ۱۱ کشوری ارتقا یافته‌ایم و اگر والیبال ساحلی را با حمایت مسئولین شهری و شهرداری ها در سطح استان راه‌انداری کنیم می‌توانیم به رتبه تک رقمی و زیر ۱۰ برسیم و هیات والیبال استان را در رتبه های بالای کشوری شاهد باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: با مساعدت‌های اداره کل و تلاش هیات استان از حیث تجهیزات و لوازم ورزشی،توپ و تور ،هیچ کمبودی در هیات‌های شهرستانی وجود ندارد و هیأت‌های شهرستان ها در راستای فعالیت های خود و همچین در جهت برگزاری دوره های استعداد یابی تجهیز هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،پیمان مدرس رئیس هیأت والیبال استان اردبیل در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی گفت:حضور خبرنگاران در جامعه بخصوص جامعه ورزش بسیار مهم و موثر است و رسالت خبرنگار صداقت خبرشان است که خبرنگاران با نگاه موشکافانه خود,بستر و زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می کنند.

انتهای پیام





منبع

پیمان مدرس در ادامه از برگزاری دوره آموزشی داوری و مربیگری،کلاسهای ارتقا و دانش افزایی ویژه مربیان و داوران در دسته های مختلف عنوان کرد و  افزود :برای اولین بار ۴ نفر از مربیان درجه یک استان اردبیل ارتقا یافته و به دوره مربیگری بین المللی سطح یک اعزام و موفق به کسب  نمره قبولی شدند.

بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان