احداث 130 هزار مسکن سازمانی برای پرسنل فراجا/اگر مشکل مسکن را حل نکنیم 70 درصد از درآمد کارکنان فراجا صرف اجاره مسکن می شود

انتهای پیام/





 فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه این اقدام با امکانات و توان مقدورات انتظامی یقینا انجام شدنی نیست و  نیازمند همکاری همگان بخصوص دستگاههای مختلف و متولی می باشد تا پای کار باشند، اذعان داشت: برابر تأکیدات و تدابیر مقام معظم رهبری تمامی دستگاهها باید به انتظامی کمک کنند و در این راستا گزارش فرمانده انتظامی استان و مرزبانی حاکی از آن است که مدیران استان ، مدیرانی پیشرو و انقلابی و جهادی در این زمینه هستند  تا این مهم صورت پذیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه احداث 130 هزار واحد مسکن سازمانی برای پرسنل ناجا در دستورکار قرار دارد، گفت: اگر مشکل مسکن را حل نکنیم 70 درصد از درآمد کارکنان فراجا صرف اجاره مسکن می‌شود.

وی با بیان اینکه بی شک یکی از نیازهای اساسی پرسنل مرزبانی و انتظامی خانه دار شدن آنها است، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه اگر این مشکل آنان مرتفع شود یکی از دغدغه های اصلی آنان کاسته خواهد شد در غیر اینصورت 70 درصد از درآمد کارکنان صرف اجاره مسکن می شود.

سردار رادان با تأکید بر اینکه بخشی از حفظ کرامت وشأن کارکنان در موضوع مسکن است، اذعان داشت: برای هدف گذاری در موضوع مسکن ملی و سازمانی کارکنان یک حرکت ملی و جهشی شتابان باید در دستور کار باشد.





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  شرح و تفسیر دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان+صوت

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، سرداراحمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در آیین کلنگ زنی مسکن450 واحدی ملکی و 264 واحد منازل سازمانی کارکنان انتظامی و دریابانی استان هرمزگان در بندرعباس ضمن تبریک دهه مبارک فجر  و ایام رجب که مقدمه ای برای ماه مبارک شعبان و رمضان است، اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب هستیم و این انقلاب همچنان ادامه خواهد داشت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: بنده ضمن  تشکر از اقدامات قبلی تمامی دستگاها ، با توجه به شرایط موجود می طلبد که سرعت را بیشتر کنیم و این را توشه راهی برای دنیا و آخرت خود قرار دهیم.


سردار رادان: احداث 130 هزار مسکن سازمانی برای پرسنل فراجا/اگر مشکل مسکن را حل نکنیم 70 درصد از درآمد کارکنان فراجا صرف اجاره مسکن می شود

 


|