احیای ۳ هزار واحد تولیدی به چرخه تولید/ نقش مهم بهارستان در تأمین تولیدات پایتخت


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

رییس جمهوری در بهارستان بیان کرد: احیای ۳ هزار واحد تولیدی به چرخه تولید/ نقش مهم بهارستان در تأمین تولیدات پایتخت

آیت الله رییسی افزود: نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.

بهارستان نقش مهمی در تأمین تولیدات پایتخت دارد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران امروز وارد شهرستان بهارستان شد و از برخی پروژه های شهرستان بازدید و همچنین در جلسه شورای اداری شرکت کرد.

وی با اشاره به تلاش برای ایجاد اشتغال در کشور بیان کرد: در طول دوره فعالیت دولت سیزدهم ۳ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل به چرخه تولید برگشته است و تمام تلاش ما این است که در کالای اساسی و سفره خود نیازمند خارج کشور نباشد و می‌شود کاری کرد که در کالاهای اساسی نیازمند بیگانه نباشیم و برای این امر گام‌هایی برداشته و برنامه‌ریزی انجام شده است.

رئیس جمهور  اظهار کرد: من از خانواده‌های پرجمعیت این منطقه تشکر می‌کنم که پشتوانه بزرگی برای کشور و از برکات الهی برای ماست. این جمعیت ارزشمند جوان و نوجوان سرمایه‌های کشور هستند. البته در این منطقه مرکز آموزشی به اندازه جمعیت نیست و حداقل به ۱۰ تا ۱۵ مدرسه نیاز است که قرار شد با سرعت و پیش از یک سال آینده ۱۵۰ کلاس درس در منطقه بهارستان ایجاد شود.

بخوانید:  لقب عجیب نیمار به ستاره رئال!

آیت الله رئیسی افزود: بهارستان نقش مهمی در تأمین تولیدات پایتخت دارد و آماری که از شهرستان داریم آمار خوبی از کار و تلاش است که زن و مرد در این منطقه اشتغال و تولید را پیشه خود کرده اند که این از ویژگی های این منطقه است.

وی گفت:  نکته ای که باید عرض کنم این است که سرمایه عظیم که عبارت است از ایمان به خدا، انقلاب بودن و ایستادگی بر ارزش ها است را باید حفظ کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز در جمع مردم بهارستان اظهار کرد: افتخار بزرگی است که در جمع شما حضور دارم، مردم این شهرستان مردمانی دلداده به نظام و اهل بیت هستند.


|