اخبار جدید از رضا صادقی و سیروان خسروی

امیدواریم بعد از مدتها در این اجرا همتونو ببینیم و یک جورایی رفع دلتنگی باشه و این اجرارو در کنار هم به یک خاطره خیلی متفاوت تبدیل کنیم. حضورتون در این اجرا برای (نوع کنسرتی که در نظر داریم) خیلی مهم هستش. یادتون باشه ما جز شماها هیچکسو نداریم رهام – امیر»

«لبخند ۳» صادقی

صادقی به تازگی تک‌آهنگ «شانس آخر» را برای قدردانی از همراهی مردم با فراخوان کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی منتشر کرده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

این وعده صادقی محقق شد و کنسرت او سه‌شنبه (۲۵ بهمن) در دو سانس؛ ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که قیمت بلیت‌های آن ۱۷۰ تا ۴۹۵ هزار تومان تعیین شده است.

 رضا صادقی و سیروان خسروی موسیقی را نجات می‌دهند؟

همچنین بعضی از رسانه‌ها اعلام کردند که خواننده‌های پاپ همچون حامد همایون، مسعود صادقلو، آرون افشار، امید جهان، زانکو، رضا بهرام، حمید هیراد، گرشا رضایی، معین زندی، مصطفی راغب و علیرضا طلیسچی قرار است امسال در بخش جنبی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر حضور داشته باشند که تاکنون از سوی دبیرخانه جشنواره تایید نشده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ بهمن ماه امسال تک‌آهنگ‌های برخی از خواننده‌های شناخته شده پاپ منتشر و به دنبال آن، کنسرت‌های موسیقی نیز پس از هفت ماه وقفه به صورت رسمی آغاز شد.

کنسرت گروه ماکان یکشنبه (۲۳ بهمن) در دو سانس؛ ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا می‌شود. قیمت بلیت این کنسرت‌ ۱۷۰ تا ۴۹۵ هزار تومان است.

بخوانید:  باعث افتخار است که ایران برای انجام پروژه ورزشی فرهنگی به شرکت ما اطمینان کرده است/ ساخت ورزشگاه پکن و هانگژو از سوابق خوب شرکت IPPR است
 رضا صادقی و سیروان خسروی موسیقی را نجات می‌دهند؟

رضا صادقی اوایل بهمن امسال با فراخوان «لبخند ۳»؛ کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی اعلام کرده بود که قرار است برای همدلی با مردم این شهر ۲۵ بهمن کنسرتی را در تهران برگزار کند که تمام درآمد کنسرت برای تهیه ملزومات مردم زلزله‌زده شهر خوی هزینه خواهد شد.

هر چند که اجرای بعضی از کنسرت‌های این خواننده‌ها با حاشیه‌هایی همراه بوده است و برخی از آنان مخالف برگزاری کنسرت بودند اما اکنون در صفحه‌های شخصی خود در فضای مجازی این موضوع را اعلام کردند. با این وجود همچنان قیمت‌ بلیت کنسرت‌ها بالاتر از ۱۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام//





گروه ماکان درباره کنسرت پیش رو در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: «این کنسرت بحث آبرو هستش. خانواده ماکان ما فقط و فقط یک روز اجرا گذاشتیم و تمدید نخواهد شد این اجرا بنا به دلایلی که خودتون میدونید.

کنسرت سیروان خسروی با همراهی برادرش زانیار خسروی یکشنبه (۲۳ بهمن) ساعت ۲۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. قیمت بلیت این کنسرت‌ ۱۹۰ تا ۶۹۰ هزار تومان است.

این گروه به تارگی تک‌آهنگ «قصه من» را با تنظیم‌ امیرمیلاد نیکزاد منتشر کرده است.

بعد از کنسرت‌های زانکو که ششم بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و مهدی مدرس که ۱۳ بهمن در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، قرار است کنسرت‌های موسیقی سیروان خسروی، گروه ماکان و رضا صادقی دیگر خواننده‌های پاپ نیز در این ماه پیش از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر (۲۸ بهمن تا سوم اسفند) برگزار شود.

بخوانید:  اخراج ساپینتو؟ اصلا درک نمی‌کنم/ استقلالی‌ها برای قهرمانی هم‌قسم شوند

آیا این خبر مفید بود؟