اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور

انتهای پیام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، استاندار خراسان شمالی مناسبت دهه مبارک فجر گفت :محرک اصلی توسعه استان تامین آب شرب است که پیگیری های مستمر از سوی مجموعه استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.





منبع

استاندار خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: تمام اعتبارات تملک و دارایی چاشنی حرکت به سوی بخش های اقتصادی و سرمایه گذاری است ‌.


دکتر حسین نژاد گفت:این تعداد پروژه، ۴۶۹ طرح با ۶۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۷ طرح نیز با سه هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی افزود :۵۱۶ طرح با اعتبار سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی در خصوص حوزه سرمایه گذاری نیز تصریح کرد: سرمایه گذاری تابع موضوعاتی همچون داشتن پروازهای منظم ، استقبال از سرمایه گذار، پاسخگویی به موقع دستگاه های اجرایی به سرمایه گذاران و امنیت بستگی دارد .

بخوانید:  چشم ایرانیان به جدال ولز و آمریکا


|

استاندار خراسان شمالی: اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور

دکتر حسین نژاد درارتباط با حوزه انتصابات نیز افزود: در حوزه انتصابات بین نیروی بومی و غیر بومی اولویت ما انتخاب نیروی بومی است اما در انتخاب نیروی بومی به این منزله نیست که فرد مورد نظر تا پایان تصدی پست ، بیمه شود و تغییری نکند بلکه عملکرد انها مورد ارزیابی و نظارت قرار میگیرند .

دکتر حسین نژاد با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان معادل ۱۲ درصد از اعتبارات مصوب این سفر جذب شده ، گفت :این میزان اعتبارات جذب شده در تمامی استان ها به شکل مساوی است .

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۶ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به پروژه های بخش زیربنایی استان است که پروژه راهسازی محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و تامین چهار هزار میلیارد تومان برای راه های استان از مهمترین این پروژه ها محسوب می شود.

وی تصریح کرد: علت تاخیر در کلنگ زنی پروژه انتقال پساب پتروشیمی تاخیر در اتمام فاز مطالعاتی و برگزاری مناقصه آن بود اما در زمان قابل قبولی این پروژه را به اتمام خواهیم رساند .


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  گاندوها از قطار آسیا پیاده شدند/ بیروتی های مجهزتر از قبل