اختصاص ۴۱ همت به امر به مدرسه سازی در ۱۴ دور سفر رئیس جمهور

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بیان کرد: مدرسه شهدای خرماکلا چهارهزار و سیصد و نوزدهمین مدرسه روستایی ما بود که با حضور رییس جمهور افتتاح شد و توجه ویژه شخص ایشان به مناطق محروم و مردم روستا را بار دیگر برای ما عینیت بخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا،حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهارکرد: حضرت آیت ا… رئیسی نگاه ویژه‌ای به موضوع آموزش و پرورش از ساخت و تجهیز فضا‌های آموزشی و پرورشی تا موضوع کیفیت بخشی نگاه ویژه و عاطفی به مسئله دانش آموز و مدرسه داشتند.

خان محمدی ادامه داد: حقیقتا ایشان به معنای واقعی سید محرومان بود، چون از بطن مردم ورود کرد و خود را قلبا از جنس مردم می‌دانست. با حمایت سید شهید در  ۱۴سفر دور دوم  دولت حدود ۴۱ همت برای مبحث مدرسه سازی اختصاص داده شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش، اذعان کرد: آقای رئیسی تنها رئیس جمهوری بودند که شخصا در تمام افتتاح‌های متمرکز ما حضور داشتند یعنی ۴ مرحله افتتاح مرکز فضا‌های آموزشی و پرورشی با حضور ایشان برگزار شد.

خان محمدی در پایان خاطرنشان کرد: ویژگی بارز سیدالشهدای خدمت روحیه‌ی خستگی ناپذیری و آرام و قرار نداشتن در جهت به آرامش رسیدن مردم بود،  به طور خاص در حوزه آموزش و پرورش که دستور و نگاه ویژه ایشان در زمینه‌ی ساخت ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در منطقه بهارستان بود را شاهد بودیم.



منبع

این مقام مسئول ابراز کرد: همواره محبت و دوست داشتن دانش آموزان به واقع در شهیدجمهور رییسی عزیز متجلی بود.

بخوانید:  خوشحالیم در سطح جهانی دست به تاریخ سازی کردیم/ اعزام 7 نفر به اصرار کادر فنی بود

وی افزود: آخرین افتتاح ما با حضور شخص رئیس جمهور شهید ما،  افتتاح مدرسه بزرگ روستایی در روستای خرماکلای شهرستان قائمشهر بود، به جهت فضا‌های اشتراکی، حیاط پویا، تولیدات میوه‌های گل خانه ای، پرورش دام و طیور در کنار مدرسه، باغچه کاشت سبزیجات و … یک برنامه افتتاح بی نظیری رقم خورد.

خان محمدی تصریح کرد: در نهضت بزرگ مدرسه سازی ایران به همت اعضای این خانواده بزرگ و حمایت همه جانبه‌ی دولت محترم  به طور ویژه شخص شهید جمهور عزیزما، در طی ۱۰۱۷ روز حدود ۳۲ هزار کلاس درس تقدیم دانش آموزان عزیز شد.