اخذ تاییدیه استاندارد آسانسور برای ۷ بلوک شهرک شهید بروجردی/ گام جدید برای حل مشکل اسنادی شهرک شهید بروجردی

شیری  با اشاره به اینکه پس از اخذ استاندارد آسانسور باید تاییدیه ارتقای سطح ایمنی از سوی سازمان آتش نشانی صادر شود، ادامه داد: با صدور این مجوز، پایان کار واحد ها پس از 30 سال بلاتکلیفی صادر می شود.






منبع

وی افزود:  همچنین مراحل اخذ برگ استحکام بنا در حال صدور است و با موافقت معاونت شهرسازی شهرداری تهران تثبیت تجاری های فازهای یک تا چهار بلامانع می باشد.این گزارش حاکی است؛ پیش از این اقدامات نظیر تهیه نقشه شهرک شهید بروجردی، ایجاد کد شناسایی ملک مستقل، تشکیل پرونده برای فازهای یک تا چهار در سامانه شهرسازی و تهیه نقشه نظام مهندسی برای فازهای مذکور انجام شده است.


|

اخذ تاییدیه استاندارد آسانسور برای 7 بلوک شهرک شهید بروجردی/ گام جدید برای حل مشکل اسنادی شهرک شهید بروجردی

 





شهردار منطقه 15 تهران با توجه به اهمیت موضوع که در حوزه شهرسازی کار بزرگی محسوب می شود، به اقدامات اخیر انجام شده در این راستا اشاره کرد و گفت: کدهای نوسازی تفکیکی برای تمامی بلوک ها صادر و تاییدیه استاندارد آسانسور7  بلوک اخد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد شیری شهردار منطقه 15 تهران  با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهری این منطقه، صدور گواهی پایانکار شهرک شهید بروجردی (سعیدیه و حمیدیه) است، اظهار کرد: این شهرک دارای 3800 واحد آپارتمانی بوده که از ابتدای احداث آن در سال 1374 به دلایل فنی بدون پایانکار مانده و منجر به نارضایتی و بی اعتمادی ساکنین شده بود.



آیا این خبر مفید بود؟