اخذ رأی در ۱۳۶ شعبه شهرستان های لامرد و مُهر انجام می‌شود

گفتنی است که از ۱۱۴ نفر مرحله پیش ثبت نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مهر، ۶۰ نفر در ثبت نام مرحله دوم دواطلب شدند که از این تعداد، ۴۲ نفر تأییدیه شورای نگهبان را دریافت و ۳ تن دیگر نیز از سایر حوزه های ثبت نامی به این دو شهرستان انتقالی دریافت کردند که در نهایت با انصراف ۳۵ نفر، ۱۰ تن به رقابت می‌پردازند.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که از ظرفیت اماکن دولتی و بیلبوردهای شهری نیز استفاده شد؛ برای هر یک از شهرستان های لامرد و مُهر به ترتیب ۷۵ هزار و ۵۰ هزار برگ تعرفه تدارک دیده شده است.

۲۷۵۰ نفر از ارکان اجرایی، بازرسی، نظارت، نیروهای امنیتی و خدماتی در برگزاری این انتخابات در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر، فعالیت و مشارکت دارند.

کنترل اتصال برخط (آنلاین) دستگاه‌های احراز هویت در همه شعب، آموزش تمامی ارکان اجرایی انتخابات در چندین نوبت و برگزاری ۳ مانور انتخاباتی پیش از آغاز رأی گیری، در راستای برگزاری انتخابات سالم دو شهرستان لامرد و مُهر انجام شده است.

با توجه به اینکه کد ملی در شناسنامه، گذرنامه، کارت ملی، گواهینامه و کارت پایان خدمت یکسان است، واجدین شرایط (افراد بالای ۱۸ سال) میتوانند با داشتن هر یک از ۵ مدرک هویتی، آرای خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش خبرنگار برنا از لامرد؛ با اتمام مهلت قانونی فرصت انصراف از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی (72 ساعت قبل از آغاز رأی گیری یعنی ساعت 8  صبح روز سه شنبه 8 اسفندماه)، 10 نامزد نهایی انتخابات، متشکل از 9 آقا و یک خانم، در حوزه انتخابیه لامرد و مهر رقابت می‌پردازند.

بخوانید:  بارش زیبای باران در کرج

انتهای پیام 



منبع