اخلاق مداری و وحدت را در استان قزوین جدی بگیرید

 
آیت الله اسلامی افزود: امروز جایگاه بین المللی ایران اسلامی با گذشته فرق کرده و در باب المندب و تنگه هرمز جایگاه خاصی داردلذا باید این منزلت و اقتدار را قدر بدانیم از آن صیانت کنیم.

اسلامی یادآورشد: کلید واژه های رهبری می تواند محور کار رسانه ها باشد و اگر شما خبرنگاران جهاد تبیین را جدی بگیرید و دنبال جناح بازی نروید به دستاوردهای خوبی خواهیم رسد.

وی افزود: ولایت یک نعمت است و همه وظیفه داریم از آن دفاع کنیم تا کشور به مسیر خود ادامه دهد و از آسیب دشمنان در امان بماند.

وی از برخی بداخلاقی ها در ایام انتخابات انتقاد کرد و گفت: برخی افراد که معلوم بود خود را فروخته اند درب خانه ها را می زدند تا به اینجانب رای داده نشود اما توده مردم تشخیص درستی دارند و انسانهای خادم را می شناسند و دیدید علیرغم این که ماد واکنشی نشان ندادیم خود مردم با آرای خود جواب محکمی به بدخواهان دادند.

آیت الله اسلامی اظهارداشت: این موضوع نشان می دهد اگر مردم آگاه شوند و ماهیت فتنه را بدانند همراهی نمی کنند لذا رسانه ها این رسالت را جدی بگیرند و بدانند جهاد تبیین تاثیرگذار است و به نظر می رسد در استان برخی امور بخوبی تبیین نمی شود که امیدواریم این خلاء جبران شود.

اسلامی اظهارداشت: برخی سیاسیون در مراسم افتتاح شرکت های ایشان رفتند البته باید پذیرفت مسئول این شرکت یک سری کار خوب هم برای فقرا انجام می داد و به زیارت می فرستاد و برخی افراد را صاحب خودرو کرد اما اگر خلافش ثلابت شد بلافاصله جلوی کارش را می گرفتند این همه از مردم آسیب نمی دیدند.

بخوانید:  آسفالت بافت فرسوده به لامرد رسید‎‎

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: امروز با دشمنان متعددی که ایران اسلامی دارد باید اذعان کرد که در یک پیچ تاریخی هستیم و باید درست تصمیم بگیریم و مراقب باشیم و کمک کنیم تا انقلاب بخوبی پیش برود.

وی افزود: در فتنه ۸۸ میزان جمعیتی که یک نامزد خوش خیال دعوت کرد تا طرفدارانش به خیابانها بیایند حدود ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر نقل شده و این افراد همه ابزارشان را بکار گرفتند و پس از تبیین و روشنگری رسانه ها وقتی ایشان دوباره دعوت کرد جمعیتی که آمد میانگین ۱۲ هزار نفر بودند.که کاهش ان ناشی از روشنگری رسانه ها بود.

آیت الله اسلامی که کسب 150 هزار رای بیشترین آرای خبرگان را به خود اختصاص داد انتخابات را رویدادی مهم برای تعیین سرنوشت کشور دانست و حضور آگاهانه مردم را ستود.

وی اضافه کرد: ضمن احترام به مسئولان من هیچگاه در شرکتهای وابسته به ایشان حضور نداشته و ارتباطی هم نداشتم البته در یک جشن دانش آموزی که من دعوت بودم بعدها متوجه شدم که مدیر این شرکت نیز حاضر بوده و کمک هایی هم داشته است و بنظرم بایستی از ابتدا جلوی این تخلف گرفته نمی شد نه این که 10 سال فعالیت کند و مشکل ساز شود.

وی برای ایت الله جنتی آرزوی سلامتی کرد و گفت: آت الله جنتی از مردان نیک روزگاراست و سلامت ایشان زبانزد است و خدمات ارزشمندی داشته اند و مرد با خدایی هستند که مورد وثوق رهبری هستند که بدیل ندارد و به دنیا نیز دل نبسته است که باید قدردان ایشان باشیم.

بخوانید:  نمی‌دانیم بعد از گل دوم سپاهان چه اتفاقی افتاد/ خود ما هم شوکه هستیم!

امام جمعه تاکستان بیان کرد: در خصوص انقلاب خیلی مسایل آشکار شده و شرایط به گونه ای است که اگر تصمیم بجا نگریم و تلاش جدی نکنیم همه ملت آسیب خواهد دید.

امام جمعه تاکستان بیان کرد: من نگران مشکلات ایجاد شده برای مردم تاکستان هستم و حتما پیگیری می کنم اما بنظرم اراده محکمی برای برخورد جدی تر با متخلف و بازستادن حق مردم نمی بینم و تصمیم گیریان در حل موضوع جدی نیستند و بار دیگر تاکید می کنم این موضوع را به سرانجام برسانند.

وی دشمنی آمریکا و اسرائیل با ایران اسلامی را دائمی و همیشگی دانست و افزود: دشمنان ما و در راس آنها اسراییل و امریکا هرگز از توطئه دست برنمی دارد و حاکمیت آمریکا با ما در جنگ است و عناصر مهم را می کوبد و می خواهد آنها را از میدان خارج کند و تخریب نظام از سوی دشمن یک امر بدیهی است اما باید مراقب بود و با آگاهی بخشی این نقشه ها را خنثی کرد.

آیت الله اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص پیگیر مشکلات مالباختکان شرکت های پیش فروش خودرو نیز بیان کرد: در خصوص مالباختگان اقدام کردم و نامه ای سرگشاده به استاندار قزوین نوشتم و گفتم این وضعیت به اعتماد مردم تاکستان آسیب زده و حتما در 
کاهش حضور مردم این منطقه در انتخابات موثر است.

انتهای پیام



منبع

عزم جدی برای حل مشکل مالباختگان تاکستان نمی بینم  

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: خوشبختانه در این دوره نفرات خوبی وارد مجلس خبرگان رهبری شده اند که هم جوان و هم نخبه هستند و آینده خوبی برای این مجلس پیش بینی می شود. 

بخوانید:  تقدیر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از خادم علی تهذیبی رییس اداره دزفول + عکس

در این نشست محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه قزوین گزارشی از عملکرد رسانه های استان در انتخابات ارائه کرد.

ایت الله اسلامی گفت: بدون تعصب باید اعتراف کرد که وجود رهبری یک نعمت بزرگ است و فقیهی عالیقدر نصیب کشور شده که با ایمان، با دانش و درایت و تدبیر هستند و با اشراف کامل بر امور توانسته اند بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

وی اظهارداشت: حتی کارشناسان غربی اذعان دارند که مقام معظم رهبری یک کارشناس آینده نگر و با دانش هستند که اگر نبودند خیلی آسیب می دیدیم اما ایشان خط شکن است و کلید واژه های ارزشمندشان همواره گره گشا بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله علی اسلامی پس از راهیابی دوباره به مجلس خبرگان رهبری عصر یکشنبه درجمع خبرنگاران حضور یافت و از حضور موثر مردم در این دوره از انتخابات تقدیر و تشکر کرد.