ارائه خدمات مناسب به مشتریان از اهداف کاری مخابرات قزوین است

مدیر مخابرات منطقه قزوین ، ضمن امادگی تیم فنی مخابرات استان برای انتقال دانش به دیگر دستگاه ها و تعامل و مشارکت با سازمان بازرسی گفت: ما همواره در کنار دستگاه های خدمات رسان بوده و هستیم و با تمام توان در برنامه های استان نظیر اجرای انتخابات ، سفر ریاست جمهوری و … مشارکت لازم را داشته ایم.

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: ارائه خدمات مطلوب و سرویس های مورد نیاز از اهداف مخابرات قزوین است.





منبع

انتهای پیام


نصرآبادی افزود: با واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی در سال 89 ، شرکت های مخابرات استانی و به تبع آن با تغییر رویکرد به مناطق مخابراتی با همان شرح وظایف در راستای توسعه روزافزون و ارائه سرویس های مخابراتی به مردم ، تلاش های مضاعفی را آغاز کردند ، به طوریکه هم اکنون در سطح استان قزوین دارای 425هزار شماره تلفن ثابت ، بیش از 100 هزار سرویس باند پهن و بیش از 1 میلیون و هشتصد هزار مشترک تلفن همراه  هستیم.

وی در ادامه افزود: رویکرد ما حمایتی و صیانتی است و مبتنی بر پیشگیری.تلاش می کنیم با تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی بتوانیم به آنها در راه اقدامات وعملکردهایشان کمک کنیم.

نصرآبادی با اشاره به عدم تغییر تعرفه طی 12 سال گذشته گفت: یکی از مشکلات مخابرات منطقه، عدم پرداخت مبالغ کارکرد سرویس توسط دستگاه های اجرایی استان است که طی چند سال گذشته پرداخت نشده و حجم این بدهی ، مشکلات متعددی در راه توسعه و ارائه خدمات مخابراتی ایجاد کرده که می بایست برای حل این مشکل تدابیر لازم انجام شود تا مخابرات منطقه دچار وقفه در راه ارائه خدمات به مردم نباشد و در این خصوص خواستار کمک سازمان بازرسی استان شد.

بخوانید:  عامل حمله تروریستی شیراز در حال بازجویی است