ارائه 27 خدمت فروش و خدمات مشترکین به صورت غیر حضوری

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در سال گذشته برای عبور موفق از پیک بار تابستان خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات مهمی در حوزه مدیریت پیک بار تابستان توسط دفتر مدیریت مصرف و مرکز پایش فهام انجام شده است که می توان به تدوین میثاق نامه مدیران در راستای برنامه های گذر از پیک بار تابستان 1401، مکاتبه و برگزاری جلسات با استاندار خراسان شمالی و اعلام برنامه های گذر از پیک بار تابستان 1401، مکاتبه و برگزاری جلسات متعدد با مدیر کل پدافند غیر عامل، فرمانداران، شورای هماهنگی بانک ها ، سازمان محترم جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و … به منظور اعلام برنامه های گذر از پیک بار تابستان 1401 اشاره کرد.

27 خدمت فروش و خدمات مشترکین به صورت غیر حضوری در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در سال گذشته ارائه شد.







منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


|