اربعین رزمایش اقتدار امت اسلام و بسترسازی برای ظهور است


آیت الله عابدینی یادآورشد: هر کس توفیق پیاده روی اربعین را پیدا می کند با سالار شهیدان عهد و پیمان می بندد که برای رسیدن به مقاصد نظام پای کار باشد و سستی از خود نشان ندهد و یک زائر حسینی وقتی از زیارت بازمی گردد باید پای حزب ائمه بودن و نشر دین و جهاد تبیین همت و مقاومت کند و دغدغه مند و فعال شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل ازفعالان اربعین استان قزوین چهارشنبه شب با حضورسید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، پیله فروش معاون اقتصادی، کبیری معاون سیاسی امنیتی، رجحانی معاون عمرانی، کاظمی فرماندار، سردار ابراهیمی فرمانده فراجا، برجی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و فعالان فرهنگی در شبستان مسجدالنبی برگزار شد.

image_2022_11_23-23_37_8_741_WYp





منبع

اربعین رزمایش اقتدار امت اسلام و بسترسازی برای ظهور است


آیا این خبر مفید بود؟

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اضافه کرد: اربعین راهی است که از روستاها و شهرها آغاز شده و متصل به دریای خروشان و اقبانوس جمعیت می شود که امیدواریم شاهد اتصال آن به آزادی قدس، مکه و مدینه هم باشیم.

image_2022_11_23-22_26_4_924_Psb

وی بیان کرد: اربعین در حقیقت رزمایش و همایش اقتدار امت اسلام است و هر کس توفیق حضور در این رویداد معنوی را داشته، روحیاتش بازسازی و معنویت در وی تقویت شده است.

بخوانید:  محرم و مس رفسنجان؛ ترکیب برنده این روز‌های لیگ برتر

عابدینی تصریح کرد: اربعین تفسیر کلام زینب کبری است و شیرینی اربعین و لذات آن را هر کس چشیده به معنویت رسیده است.

در ادامه به نمایندگی از فعالان و دست اندرکاران اربعین امسال از مسئولان مواکب مستقر در ایران و عراق، قرارگاه های هفت گانه، فعالان مردمی، نمایندگی مدیران دولتی و رسانه های فعال استان تجلیل شد.

انتهای پیام





نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف