ارتقا مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در لرستان / فعالیت ۱۰ مرکز در سطح استان

معاون امور جوانان ورزش و جوانان لرستان گفت: تعداد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان از ۴ مرکز در سال ۱۴۰۰ به ۱۰ مرکز درسال ۱۴۰۱ ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ شهاب مولایی روز شنبه ۱۳اسفند ماه. در مراسم افتتاح اولین مرکز مشاوره ازدواج جوانان بروجرد  به خبرنگار برنا ، اظهار کرد: مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده دارای موقعیت ممتاز و جایگاه ویژه ای در حوزه خدمات روانشناختی و مشاوره ، کمک به انتخاب آگاهانه ، کمک به پایداری بنیان خانواده زوج های جوان و کاهش مشکلات روانی و اجتماعی جوانان و خانواده ها می باشند.

وی  با بیان اینکه تعداد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان لرستان از ۴ مرکز در سال ۱۴۰۰ به ۱۰ مرکز درسال۱۴۰۱ ارتقا یافته است ، افزود : بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سه وظیفه اصلی و چند وظیفه فرعی به وزارت ورزش و جوانان واگذار شده است که آموزش و مشاوره های پیش از ازدواج از جمله وظایف اصلی این وزارتخانه در قانون مذکور به شمار می‌رود .


ارتقا مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در لرستان / فعالیت  ۱۰ مرکز در سطح استان


آیا این خبر مفید بود؟

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  با تاکید بر اینکه همه آحاد مردم به ویژه نخبگان ، دلسوزان و فعالین حوزه ازدواج و خانواده باید برای ترغیب مردم به جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تلاش مضاعفی داشته باشند ، خاطر نشان کرد : از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه حدود ۵ هزار نفر از آموزش های پیش از ازدواج اداره کل ورزش و جوانان استان بهره مند شده اند.

بخوانید:  متولی صدور گواهی صادرات، سامانه جامع تجارت شد

انتهای پیام 


|





منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف