ارتقا هفت پله ای جایگاه ورزش استان مرکزی

وی، با تشکر از مجموعه مسئولان استان مرکزی در امر توسعه ورزش و امور جوانان استان، گفت: شورای ورزش استان مرکزی برای نخستین بار در سال جاری تشکیل شد و برخی اعتبارات و وام‌های قرض‌الحسنه نیز برای نخستین‌بار اعطا شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی ادامه داد: هرچقدر بتوانیم میزبانی اردوهای تیم ملی را داشته باشیم، به نفع ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی ورزشی این استان در دولت سیزدهم با رشد فزاینده‌ای همراه شده و روز به روز در حال تمکیل شدن است.

پیرایش اظهار کرد: اعتباراتی که در سال ۴۰۱ به ورزش استان مرکزی اختصاص یافت،۶۰ درصد بیشتر از ۶ سال قبل از آن بوده است.

پیرایش یادآور شد: سرانه ورزشی استان مرکزی امسال چهار سانتی‌متر افزایش یافته اما هنوز کم است و تلاش می‌شود تا این مهم روز به روز افزایش بیشتری یابد.

وی تاکید کرد: تجلیل از قهرمانان مورد توجه ویژه قرار گرفته و امسال میزبانی‌های خوبی از اردوهای تیم ملی در استان صورت گرفت که برخی از آنهل برای نخستین‌بار رخ داد.

وی اظهار کرد: در ۲ سال اخیر بسیاری مطالبات عمرانی ورزشی چندین‌ساله استان مرکزی محقق و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ۲ پروژه ورزشی پارسال در این استان افتتاح شد و تعداد طرح‌های عمرانی امسال به ۱۷ مورد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: رخوت و خمودگی حاکم بر ورزش استان به واسطه دوران کرونا از بین رفته و شادابی و نشاط مجدد در هیات‌ها موج می‌زند.

بخوانید:  هر خانه یک کارگاه / استانداری‌ها و شهرداری‌ها برای ایجاد بازار صنایع‌دستی مساعدت کنند



منبع

پیرایش عنوان کرد: طرح‌های عمرانی ورزش استان مرکزی شتاب گرفته اما هنوز جوابگوی توقع و مطالبات مردم نیست و باید تلاش و دوندگی زیادی صورت گیرد تا به استانداردهای لازم دست پیدا کنیم.

به گزارش برنا از مرکزی ، مسعود پیرایش عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، گفت : ورزشکاران استان مرکزی در این المپیاد ۱۷ مدال کسب کردند.

پیرایش گفت: تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر این استان از ۶ تیم به ۱۹ تیم افزایش یافته که این رقم قابل توجه است.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی در این اداره‌کل اولویت پیدا کرده و اعتبارات فصل پنج رشد چشمگیری داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: ۸۰ میلیارد ریال امسال وام قرض الحسنه به باشگاه‌داران این استان اعطا شد.

وی بیان کرد: ورزش این استان در سال ۴۰۲، سال خوبی را سپری کرد و رنگین‌ترین مدال توسط حسین رسولی در مسابقات هانگژو به دست آمد.