ارسال دومین محموله هلال احمر خوزستان برای کمک به مردم مظلوم غزه

او گفت: بیش از 100 هزار بطری آب معدنی، 50 هزار کنسروجات و دو هزار پتو بخشی از این کمک ها بود که توسط مردم و نهادهای مختلف اهدا که این جمعیت پس از دسته بندی و بسته بندی آن‌ها را ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پایان ضمن تقدیر از همه کسانی که در این امر خداپسندانه شرکت کرده اند افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با عضویت در پویش ما هدف نیستیم و امضا کمپین، آمادگی کامل خود را برای اعزام به غزه اعلام کردند تا در راستای اهداف عالیه جمعیت هلال‌احمر و صلیب سرخ به امدادرسانی مردم بی‌دفاع فلسطین بپردازند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، وحید شعبانی امروز ضمن قدردانی از روحیه انسان دوستانه مردم خوزستان اظهار کرد: دومین محموله کمک‌های بشر دوستانه مردم و هلال احمر خوزستان شامل مواد غذایی، زیستی و مایحتاج روزانه مردم غزه از مبدا اهواز و به منظور بارگیری کشتی در بندر شهید رجایی به غزه ارسال شد. 

 



منبع

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: دومین مرحله کمک‌های مردمی و بشر دوستانه هلال احمر خوزستان از مبدا اهواز و به منظور بارگیری کشتی در بندر شهید رجایی به غزه ارسال شد.

انتهای پیام/

بخوانید:  وقتی «سر» بلای جان رقبای استقلال می‌شود