از ابتدای صبح تاکنون رأی گیری بی وقفه در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت جمعه شب در گفتگو با رادیو خاوران ضمن قدردانی و تشکر از عوامل صداسیما و اصحاب رسانه بیان کرد: تلاش و پشتکار جراید و خبرگزاری ها و صداسیما بود که باعث شد مردم در جریان روند برگزاری انتخابات در استان قرار بگیرند.

 

به گفته وی؛ در بعضی از جاده های صعب العبور با هماهنگی فرمانداران نمایندگان شعب، شب قبل در محل شعبه مستقر شدند تا در همان ساعات اولیه، انتخابات بی وقفه آغاز گردد.

استاندار اضافه کرد: با تلاش همه همکاران و اعضای ستاد انتخابات تا این ساعت زیرساخت های استان هیچ مشکلی نداشته و رأی گیری بی وقفه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه آمار مشارکت در استان بالای 55 درصد است و ان شاء الله تا پایان رأی گیری قطعاً افزایش خواهد داشت، افزود: رتبه مشارکت مردم در خراسان جنوبی اول تا دوم بوده و امیدواریم مثل همیشه خراسان جنوبی در صدر باشد.

انتهای پیام

وی تصریح کرد: با توجه به مشارکت بالای مردم استان، می توان گفت امروز هم یکبار دیگر حماسه ای بی نظیر خلق کردند.

قناعت تأکید کرد: انتخابات به نفع نظام و به نفع مردم و نیز خدمت به پیشرفت کشور است.

خبرنگار:مرضیه شهریاری



منبع

وی بیان کرد: باتوجه به سرمای بی سابقه هوا در استان با هماهنگی فرمانداران و مسئولان شعب و دستگاه های نظارتی اگر در شهرستانی شاهد مسدود شدن راه ها بودیم ماشین آلات لازم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حتی نیروهای مسلح پیش بینی شده تا مشکلی برای شهروندان جهت رأی دادن وجود نداشته باشد.

بخوانید:  رونمایی رونمایی از کتاب «تعادل بار در رایانش ابری با استفاده از اتوماتای یادگیر» در بروجرد

قناعت افزود: طبق بررسی های صورت گرفته و آمارهایی که تا این لحظه ارائه شده است، شاهد حضور پررنگ مردم خراسان جنوبی پای صندوق های رأی بودیم و طبق درخواست فرمانداران محترم در شهرستان ها انتخابات تمدید گردید.

استاندار ضمن تشکر از دستگاه های متولی در امر برگزاری انتخابات بیان کرد: گرمی حضور بالای مردم گ بر سرمای حاکم بر استان غالب شد.

قناعت متذکر شد: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری که رأی دادن از تکالیف دینی، انقلابی و ملی ماست و حقی است که نسبت به شهروندان ایجاده شده، شهروندان ما از این حق خود استفاده کنند چون با حضور و مشارکت خود، اقتدار ملی را رقم می زنند.