از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه تا بهره‌برداری از پارک شهدای وحدت زاهدان

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی در استان باید تلاش کنیم تا ضمن کم کردن از تراکم کلاس‌ها خلأ نقاط فاقد کلاس آموزشی را کم کنیم.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: جایگاه دوم سی ان جی زاهدان نیز به‌عنوان یکی از مطالبات مردم در هفته گذشته افتتاح شد و جایگاه سوم نیز پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: ۴ جایگاه سوخت در دست احداث است تا شاهد کم شدن صف‌های سوخت در سیستان‌وبلوچستان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: مدرسه شهید حجتی فر نیز با ۱۲ کلاس به همت اداره کل نوسازی مدارس احداث شده که تلاش می‌شود از ترم دوم شاهد صدای شورانگیز دانش‌آموزان در این مدرسه باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی در حاشیه افتتاح پارک وحدت شهر زاهدان گفت: در حال حاضر هفته دوم افتتاح طرح های توسعه شهری زاهدان را درحالی‌ که منابع مالی شهرداری محدود است پشت سرم می‌گذاریم.

وی تأکید کرد: از شهریور سال ۱۴۰۰ و آغاز بکار دولت سیزدهم تا کنون ۱۶۰۰ کلاس تحویل شده که پیش‌بینی می‌شود ۸۰۰ کلاس دیگر تا مهر ۱۴۰۲ تحویل شود.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح پارک وحدت در یک موقعیت استثنایی بین ۲ مسجد اهل سنت و تشیع در بلوار کوثر زاهدان هستیم.

مدرس خیابانی با بیان این‌که ۲۰۰ کلاس در استان هوشمندسازی شد، تصریح کرد: در این مدرسه ۱۲ کلاسه شاهد راه‌اندازی کلاس‌های هوشمند به‌عنوان یک روش نوین آموزشی بودیم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

بخوانید:  کالا‌های قاچاق یک تهدید جدی برای سلامت جامعه محسوب می‌شود





منبع

استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: پارک وحدت به مساحت ۳۵ هزار متر مربع شامل ۴ زمین ورزشی از جمله فوتبال، والیبال و فوتبال ساحلی بوده که موقعیت خوبی را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان این محله فراهم کرده‌است.

انتهای پیام






|

از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه تا بهره‌برداری از پارک شهدای وحدت زاهدان