از افتخارآفرینان مدال آور استان اصفهان تجلیل شد

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، شامگاه چهارشنبه ۲۴ اسفندماه در مراسم شبی با قهرمانان ویژه تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش استان اصفهان اظهارداشت: شما ورزشکاران در طی یکسال گذشته با تمام سختی ها و مشکلات، مجاهدانه با تمرین و ممارست افتخارآفرین استان اصفهان بودید و پرچم مقدس کشورمان را در عرصه هایی که حضور داشتید به اهتزاز درآوردید.


تکمیل می شود ….

محمدی خاطرنشان کرد: انشالله با برنامه ریزی و پیگیری هایی که در حال انجام است سال آینده سال بسیار پرباری را در پیش داشته باشیم. رویداد مهم پیش رو بازهای آسیایی هانگژو است که سال آینده ورزشکاران کشورمان در کاوران ایران که مزین به نام افتخار استان اصفهان «شهید حججی» است به دنبال افتخار آفرینی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت خانواده ورزش و جوانان استان اصفهان و همچنین معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان دست به دست هم دادند تا به افتخار شما چنین مراسمی را برگزار کنند. امیدوارم به لطف و یاری خداوند، با پیگیری مسئولان، همت و تلاش شما ورزشکاران سال ۱۴۰۲ سالی پر بار تر برای ایران به ویژه و ویژه تر برای ورزش استان اصفهان باشد.

وی افزود: شما عصاره ای از خانواده بزرگ ورزش استان اصفهان هستید ، سالی که در آن ۳۵۰ ملی پوش در رشته های تیمی و انفرادی و دو بخش آقایان و بانوان اعزام داشتیم و امشب جمع شدیم تا قدردان زحمات شما باشیم.


از افتخارآفرینان مدال آور استان اصفهان تجلیل شد
آیا این خبر مفید بود؟





منبع


|