از حالا برای تیم‌ها نباید حکم داد/ امیدوارم ساپینتو به شرایط استقلال اشراف پیدا کند





منبع

سیدعباسی درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر امسال افزود: به نظرم مدعیان مانند همیشه خواهند بود. استقلال، پرسپولیس و سپاهان و دیگر تیم‌ها امسال جدی‌تر از گذشته شده‌اند.

هافبک اسبق آبی‌پوشان در دهه 80 درباره این تیم عنوان کرد: فکر می‌کنم استقلال در خطوط خود تعادل ندارد. به نظرم این تیم در خط هافبک بیشتر نیاز به بازیکن دارد تا خط حمله. چه کسی قرار است از خط هافبک به آن‌ها پاس بدهد. اصلا منظور من این نیست که استقلال هافبک های بدی دارد. اعتقاد دارم سبک بازی آن‌ها شبیه به هم است. در خط هافبک باید یک هارمونی وجود داشته باشد. کسی توپ را بگیرد، کسی طراحی کند و کسی بازی را به عرض ببرد. شاید بازیکنی چون جباری که خلاقیت دارد یا یک هافبک رونده خیلی بیشتر برای استقلال مفید است.

518

وی درباره شرایط این روزهای خود گفت: دوستان به من لطف داشتند و پیشنهاداتی در خصوص مربیگری ارائه دادند. خودم چندان رغبتی به آن‌ها نداشتم و پیشنهادات دیگر هم چندان رغبتی در من ایجاد نکرد. سرمربیگری در لیگ؟ در ابتدای راه هستم و می‌خواهم به جای احساسی بودن، منطقی باشم. می‌خواهم با تحقیق و مطالعه پیش بروم تا اینکه بخواهم صرفا فقط حضور داشته باشم.

از حالا برای تیم‌ها نباید حکم داد/ امیدوارم ساپینتو به شرایط استقلال اشراف پیدا کند

|