از دربی تهران تا تلاش دوباره سیرجانی‌ها

در سه دیدار از هفته دهم لیگ برتر که امروز برگزار می‌شود تیم‌های لیگ برتری برای بهتر کردن موقعیت خود در جدول به مصاف رقبا می‌روند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

از دربی تهران تا تلاش دوباره سیرجانی‌ها


از ساعت ۱۷:۰۰ نفتی‌ها در مسجدسلیمان میزبان مس هستند. شاگردان مهاجری روز به روز آمار بدتری از خود ثبت می‌کنند با اختلافی فاحش بدترین خط دفاعی لیگ برتر هستند. آن‌ها هر دیداری را بدون برد پشت سر بگذارند وضعیت بحرانی‌تری پیدا می‌کنند و دیگر جدایی‌ از انتهای جدول سخت خواهد بود زیرا کم کم تیم‌ها در حال امتیازگیری و پیدا کردن جایگاه خاص خود هستند. حریف آن‌ها مس رفسنجانی است که کمتر از حد انتظار کار کرده اما نتایجش در ۵ هفته اخیر بد نبوده و اگر مقابل تیم پرسپولیس شکست نمی‌خوردند اوضاع‌شان بهتر از این‌ها هم می‌شد.

بخوانید:  حضرت ام البنین کیست و نسب او دقیقا چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۵:۰۰ امروز تیم فوتبال پیکان میزبان هوادار است. این بازی که به نوبه خود یک دربی تهرانی محسوب می‌شود در استان البرز برگزار خواهد شد. پیکان در ۵ بازی آخر خود هیچ بردی نداشته و با توجه به ۲ شکستش رتبه دوازدهم سقوط کرده است. به همین دلیل هم مجتبی حسینی به شدت به برد در این بازی نیاز دارد. در سمت مقابل اما هوادار اوضاع بهتری دارد و با ۲ برد پیاپی وارد زمین می‌شود. ۲ بردی که اگر کسب نشده بود حالا آن‌ها رسما در منطقه سقوط بودند. شاگردان ساکت الهامی کم کم در حال پیدا کردن خود هستند و حتی با یک برد با رشدی عجیب می‌تواند به جمع ۶ تیم بالای جدول برسد. به همین دلیل علی‌رغم اینکه این بازی روی کاغذ جذاب به نظر نمی‌رسد اما حساس‌تر از آن است که هواداران تصور می‌کنند.