از گزارش مدیرعامل شرکت آبفا تا بررسی حسابرسی شرکت برج میلاد

بررسی طرح‌های «اصلاحیه مواد ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» که یک فوریت این طرح در جلسه دویست و سی و سوم شورا بررسی و مصوب شده است و نیز «اصلاحیه مصوبه طراحی، پایش و اجرای نما‌های شهر تهران» که یک فوریت این طرح نیز در جریان دویست و یازدهمین جلسه رسمی شورا به تصویب رسیده است؛ از مواردی است که سخنگوی شورا در خصوص بررسی آنها در صحن آتی شورا خبر داده است. 

نادعلی گفت: بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی «سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱»، همچنین بررسی گزارش حسابرس در خصوص حسابرسی «شرکت برج میلاد تهران برای سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱» در دستور کار دویست و سی و نهمین جلسه شورا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس روال معمول دویست و سی و نهمین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش به صورت عادی در روز یکشنبه ششم خرداد ماه سال ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از بررسی گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و نیز بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص عملکرد مالی سازمان آتش نشانی و شرکت برج میلاد برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در جلسه آتی شورا خبر داد.

بخوانید:  مقابل امارات بهترین عملکردمان را ارائه می‌دهیم

از گزارش مدیرعامل شرکت آبفا تا بررسی حسابرسی شرکت برج میلاد

انتهای پیام/



منبع

طبق اعلام علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در جلسه فوق حضور یافته و به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد شرکت مذکور در راستای مصوبه ابلاغی مربوطه خواهد پرداخت.