استاندار ایلام با وزیر کشور دیدار کرد

 به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه برنامه های پس از دیدار با معاون اول رئیس جمهور و معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور با دکتر احمد وحیدی وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد.

دکتر بهرام‌نیا همچنین در این نامه ها خواستار تامین منابع مالی و اعتباری لازم برای بازسازی و جبران خسارات وارده سیل ۹۸ در مناطق بالادست و پائین دست سد و نیروگاه سیمره، سیل ۱۴۰۰ در مناطق مورموری آبدانان، سیل ۱۴۰۱ در شهرستان های مهران، چوار، ایلام و ایوان و … همچنین تامین اعتبار برای خسارات خشکسالی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و اجرای طرح ها و پروژه های حوزه مدیریت بحران در استان شده است.

وی در ادامه طی نامه های جداگانه‌ای ضمن درخواست تامین اعتبار برای پروژه های مرزی، با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های بازارچه های چیلات‌ و چنگوله و همچنین روند آماده سازی بازارچه هلاله شمالی خواستار پای کار آمدن طرف عراقی برای ساخت زیرساخت‌ها در آن طرف مرز شد.

استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور مسائل و مشکلات استان را پیگیری کرد.

|

استاندار ایلام با وزیر کشور دیدار کرد

استاندار ایلام در این دیدار که از ساعت ۶ عصر تا ۸ شب به مدت دو ساعت به طول انجامید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف به ویژه در بحث اربعین و امور مرزی خواستار مساعدت لازم از طرف وزارت کشور در جهت اخذ مجوزات لازم برای بازارچه های چیلات، چنگوله و هلاله شمالی در طرف عراقی توسط دولت مرکزی آن کشور شد.

بخوانید:  هت تریک بسکتبال سه نفره با طعم صدرنشینی





منبع