استاندار قزوین در دورهمی پیش کسوتان ورزش شرکت کرد



به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست صمیمی استاندار با پیش کسوتان ورزش استان شنبه شب در مجتمع ایران زمین قزوین برگزار شد.

در این دورهمی که محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، خورشیدی مدیرکل اجتماعی استانداری، امیر اسلامی صدر معاون جوانان، محمد منجم، محمد مشهدی آقاییريال محسن حق شناس، سعیدی مدیران کل سابق ورزش و جوانان و جمعی از پیش کسوتان نیز حضور داشتند از تعدادی از ریش سفیدان و پیش کسوتان عرصه ورزش تجلیل شد.

در این نشست حسن جوادی رئیس انجمن پیش کسوتان ورزش استان قزوین اظهارداشت: انجمن پیش کسوتان از دو سال قبل فعالیت خود را در استان آغاز کرده  و تلاش می کنیم جایگاه این افراد را تقویت کنیم.

وی افزود: مهمترین برنامه این انجمن شناسایی پیش کسوتان و تشکیل بانک اطلاعاتی این افراد با تجربه است.

جوادی بیان کرد: تاکنون در منازل ۸۸ پیش کسوت ورزشی حاضر شدیم و هر هفته یک پیش کسوت مورد تجلیل قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین نشست های دورهمی با پیش کسوتان در دو سال اخیر انجام شده و امسال هم بزودی مراسم تکریم و حضور در منزل سایر پیش کسوتان را آغاز می کنیم‌.

این پیش کسوت تصریح کرد: با حضور در منزل پیش کسوتان به رسم یادبود تابلو فرشی با تصویر خود این افراد اهدا می کنیم.

در ادامه میرزاده پیش کسوت فوتبال هم به نمایندگی از ورزشکاران پیش کسوت گفت بدلیل مربیگری در فوتبال کشورهدی زیادی را دیده ام که تکریم افراد جدی گرفته شده و ما هم باید در کشورمان به این گروه توجه بیشتری کنیم.

بخوانید:  تجلیل از دختران محجبه ورزشکار دهه هشتادی در کرمان/به جوانان در چارچوب دموکراسی پاسخگو باشیم

وی افزود: جا دارد ضمن تشکر از استاندار و شهردار قزوین در حمایت از ورزش استان درخواست کنیم کمک کنند جایگاه پیش کسوتان تقویت شود.

میرزاده بیان کرد: پیش کسوتان به یک فضای زندگی مناسب نیاز دارند تا ورزش را ترک نکنند و روح ورزش تعطیل نشود و بازنشسته های ورزش در چند صباحی که دارند در فضای ورزشی مناسب حضور یافته و اوقات فراغت خود را پر کنند.

کیومرث کاکاوند پیش کسوت دیگر نیز گفت: زندانیانی که منتظر ملاقات هستند و بیماران چشم به درهستند و پیش کسوتان هم نیازمند عزت و تکریم هستند و این مطالبات نباید به فراموشی سپرده شود.

کاکاوند بیان کرد: پیش کسوتان سالها برای شهر و استان و کشور خود افتخارآفریده اند و امروز باید تکریم شوند و حضور در منازل پیش کسوتان کار ارزشمندی است که امیدواریم تداوم یابد.

در این مراسم مرشد حامد امینی نوای پهلوانی سرداد.

در ادامه از تعدادی از پیش کسوتان ورزشی استان تقدیر شد.

انتهای پیام

 



منبع