استان قزوین ظرفیت برگزاری دوره های بین المللی فوتبال را دارد

قزوین ظرفیت برگزاری دوره های بین المللی را دارد

اردشیر پور نعمت در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری فوتبال اظهارداشت: فوتبال مانند یک سرزمین است که روح افراد زیادی در آن جریان دارد اما با همه شاخص ها و ویژگی ها به نظر می رسد همچنان فوتبال در سایه قرار دارد و رمز و رازهایش هنوز بروز و ظهور نیافته است.

این مدرس فوتبال بیان کرد: شاید بازی فوتبال در نگاه اول یک بازی تکراری قلمداد شود اما در واقع همیشه تازه است و هیچ بازی فوتبالی شبیه هم نیست و هیچ گلی مشابه ندارد و این ویژگی به زیبایی آن می افزاید.

این مدرس کنفدراسیون فوتبال یادآورشد: رویکرد ما این است که در دوره های آموزشی، مربیان مدیرمحور را تربیت کنیم و کمکی باشیم تا تیم سازان خوبی با حضور شما در مستطیل سبز شکل بگیرد.

انتهای پیام



منبع وی اظهارداشت:قزوین می تواند به عنوان پایلوت دوره های مربیگری فوتبال برای استانهای همجوار نیز باشد و استعدادهای خود را در این بخش عرضه کند.

این دوره مربیگیری با مدرسی استادان اردشیر پورنعمت و میرمسعود میرزاده تا 4 شهریور ماه به صورت سه مرحله ده روزه به میزبانی هیئت فوتبال با حضور 24 مربی برگزار می شود.

در ادامه مسعود میرزاده دیگر استاد و مدرس فوتبال گفت: بدون تردید یکی از حامیان موثر و کلیدی ورزش استان جناب آقای علایی مقدم مدیرکل ورزش هستند که با حضور مستمر خود در میادین ورزشی حامی بسیار جدی برای ورزشکاران و مربیان بوده اند.

پور نعمت در ادامه با تشکر از میزبانی خوب استان قزوین در برگزاری دوره های آموزشی تصریح کرد: قزوین در گذشته و حال نشان داده با داشتن نیروهای ماهر و مدیران ورزشی توانمند و نیز حمایت خوب مدیرکل ورزش و جوانان خود می تواند در برگزاری دوره های آموزشی بسیار موفق عمل کند.

بخوانید:  تشکیل حساب واحد ارزی برای تمرکز درآمد‌های نفتی
پورنعمت اظهارداشت:در این دوره تلاش خواهیم کرد با انتقال اطلاعات به روز و جدید به سطح دانش مربیان این دوره بیفزاییم و همه تغییراتی که در سطوح جهانی این رشته مطرح شده را به مربیان منتقل کنیم.

image_2022_7_12-1_27_54_191_irq

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ دوره مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا عصر دوشنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان و مهدی عبدیان عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال و از حامیان مالی ورزش و فعال  صنعتی استان، شهبازیان مشاور رئیس هیئت فوتبال و مسئولان کمیته ها در مجموعه فرهنگی ورزشی کانون رشد مینودر قزوین آغاز شد.

    میرزاده اظهارداشت: امیدواریم شما مربیان با همه وجود و تمرکز ذهنی در این دوره شرکت کرده و آموخته های خود را در زمین بازی به دیگران منتقل کنید و در ارتقای رشته فوتبال نیز اثرگذار باشید.

این مدرس فوتبال گفت: قزوین می تواند میزبان دوره های مربیگری در سطح جهانی باشد و ما می توانیم این دوره ها را در کلاس بالاتر نیز در این استان برگزار کنیم.

image_2022_7_12-1_27_54_877_05m

اولین جلسه عملی شرکت کنندگان در کلاس مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا عصر روز دوشنبه برگزار شد.

این استاد و مدرس پیش کسوت فوتبال بیان کرد: تسلط مدیرکل ورزش بر کار و در کنار آن وجود آقای باجیوند به عنوان رئیس هیئتی دلسوز و کاربلد موجب شده موفقیت های این رشته دوچندان شود و ما مسیر رشد و ترقی را بخوبی طی کرده ایم.

پورنعمت بیان کرد: میزان اثربخشی و تاثیرگذاری این دوره ها به میزان تلاش، جدیت و ممارست شما مربیان بستگی تام دارد و ما تلاش خواهیم کرد با انتقال اطلاعات به روز برای ورود شما به عرصه مهم مربیگری همه توان و دانش خود را بکار گیریم تا نیروهای زبده و ماهری را آماده خدمت به ورزش کشور کنیم.

بخوانید:  دو گروه از رشته‌های اعزامی به بازی آسیایی هانگژو مشخص شدند
image_2022_7_11-20_14_53_800_Owp