استعدادیابی رده سنی 10 سال در رشته بوکس آغاز شده است

photo_2023-04-26_16-24-18

وی اضافه کرد: با کسب دو مدال طلای نوجوانان و جوانان و دو مدال نقره ظرفیت مدال آوری زیادی دارید و با یک همت و تلاش جهادی باید بتوانید به موفقیت های مناسبی برسید.

photo_2023-04-26_16-24-06

خانه بوکس قزوین را تجهیز می کنیم

وی گفت: قزوین بایستی در کلاس ستاره دار داوران حتما شرکت کد ونماینده داشته باشد تا زمینه ارتقای این رشته سریعتر مهیا شود.

رئیس فدراسیون بوکس ایران یادآورشد: برای افزایش جامعه آماری لازم است برگزاری مسابقات خردسالان و نونهالان با جدیت دنبال شود.

nody-کلاس-های-کیک-بوکسینگ-بانوان-در-تهران-1635753197

روح الله حسینی در این مجمع اظهارداشت: قزوین با داشتن قهرمانان واقعی مانند شهید بابایی، لشکری و رجایی در عرصه مروت و جوانمردی اخص است و امروز هم ورزشکاران این خصه می توانند با الگو گرفتن از این شخصیتها مسیر درستی حرکت کنند.

حسینی با استقبال از حمایت مدیرکل ورزش در ایجاد خانه بوکس اظهارداشت: در صورت راه اندازی خانه بوکس در قزوین برای تجهیز آن حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

photo_2023-04-26_16-24-00

در این مجمع که بیست نفر حضور داشتند نورالدین چگینی با اکثریت قاطع ۲۰ رای بمدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بوکس استان قزوین انتخاب شد. 

آغاز استعدادیابی رده های سنی 9 و 10 سال

حسینی تصریح کرد: با انتخاب دوباره آقای چگینی مسئولیت سختی بر عهده ایشان نهاده شده و با تجربه چهارسال گشذه امروز بید بدون آزمون وخطا بتوانید در اعتلای این رشته مهم گام بردارید و برنامه ریزی کنید.

وی اظهارداشت: در استانها و شهرستانها اگر بتوانید زمین ب رای احداث خانه بوکس دریافت کنید و حامی مالی داشته باشید ما هم حمایت لازم را برای تچهیز و تامین وسایل ورزشی انجام خواهیم داد.

بخوانید:  آمار مرگ و میر کرونا در دو ماه اخیر زیر 10 نفر بوده است

 





حسینی توجه به استعدادیابی در این رشته را مهم ارزیابی کرد و اظهارداشت: در حال حاضر استعدادیابی رده سنی 10 سال در کشور آغاز شده است و در سال آینده نیز استعدادیابی رده سنی 9 سال را کلید خواهیم زد.

این مسئول ورزشی یادآورشد: اعتبارات دولتی فدراسیون جوابگوی نیازهای این رشته نیست و روسای هیئتها بایستی با کمک بخش خصوصی و خیرین برای توسعه ورزش و اعزام به مسابقات اقدام کنید تا کارها مغفول نماند.

انتهای پیام

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان قزوین روز چهارشنبه با حضور روح الله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس ایران، عباس علایی مقدم در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد‌.


آیا این خبر مفید بود؟

حسینی افزود: انتخابات مجمع بوکس در قزوین در شرایط سالم و بسیار خوبی برگزار شد و امیدوارم در دوره جدئید شاهد تحول و توسعه کمی و کیفی این رشته باشیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی بیان کرد: بوکس قزوین با توجه به حضور مدال آورانی مانند نورالدین چگینی با کسب مدال نقره آسیایی در ازبکستان امروز میتوانند در راس هعیئت به موفقیت های این رشته کمک کنند.