استقبال از بلیت فروشی «کت چرمی» در سینماهای مردمی

این فیلم سینمایی که از تولیدات باشگاه فیلم اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی و موسسه ایوان آفرینش است، در اولین روز از جشنواره چهل و یکم در میان صدر نشینان پیش‌فروش بلیت‌های مردمی قرار دارد.





منبع

انتهای پیام//





جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی گروه بازیگران «کت چرمی» را تشکیل می‌دهند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

استقبال از بلیت فروشی «کت چرمی» در سینماهای مردمی

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که مسعود هاشمی‌نژاد آن را به نگارش درآورده، آمده است: «گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد…»


آیا این خبر مفید بود؟

پوستر رسمی فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی با طرحی از محمد شکیبا رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  پوستر «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی هم‌زمان با آغاز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شد.

کامران حجازی تهیه‌کننده «کت چرمی» سال گذشته با «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در این پروژه نیز مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این فیلم سینمایی را همراهی کرده است.

بخوانید:  صعود مردان سپاهان به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال نشسته