استقلال باید در همه بازی‌ها بزرگی‌اش را نشان دهد/ برد دربی را از دست نمی‌دادیم اوضاع بهتر می‌شد

عباس محمدرضایی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی‌های استقلال در دو هفته اخیر اظهار داشت: بعد از جام جهانی همواره تیم‌ها بخاطر دور شدن از شرایط مسابقه ممکن است افت کنند و نیاز به زمان دارند تا دوباره در شرایط بازی قرار گیرند. به همین دلیل افت تیم‌ها دور از انتظار نیست. به نظرم سرمربیان باید تیم‌شان را در شرایط بازی نگه دارند تا افت باعث عدم نتیجه‌گیری‌شان نشود.

محمدرضایی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: قهرمانی نیم فصل چندان اهمیتی ندارد مگر آن‌که شرایط رو به رشدی داشته باشید و در مسیر قهرمانی باشید. هواداران باید جهش تیم را حس کنند و افت خاصی مشاهده نشود. حس می‌کنم اگر تمام اعضای تیم از ماساژور گرفته تا کاپیتان به فکر پیشرفت باشند قهرمانی دور از دسترس نیست. استقلال پتانسیل قهرمانی در انتهای فصل را هم دارد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

عباس محمدرضایی: استقلال باید در همه بازی‌ها بزرگی‌اش را نشان دهد/ برد دربی را از دست نمی‌دادیم اوضاع بهتر می‌شد

بخوانید:  ۶ عملیات تازه علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی انجام دادیم


خبرنگار: علی رضایی


|





منبع

وی درباره انتخاب ستاره استقلال تا این مقطع افزود: فوتبال یک بازی تیمی است. درست است که ستاره‌ها در فوتبال تاثیرگذارند و نفراتی چون لیونل مسی تکلیف جام جهانی را مشخص می‌کنند اما استقلال در مجموع تیم خوبی دارد. محبی و قایدی عالی هستند اما دیگر بازیکنان هم همواره در سطح قابل قبولی کار می‌کنند. مثل یامگا که همیشه ثبات دارد و همواره 80 است. هیچ‌وقت 60 نمی‌شود. یا به طور مثال مهدی پور. به نظرم اما محبی می‌تواند با ادامه درخشش دوباره لژیونر شود.

بازیکن چپ‌پای اسبق آبی‌ها درباره تغییر پست صالح حردانی گفت: صالح را یک فوتبالیست بسیار خوب می‌دانم که هر زمان در سمت راست خط دفاعی قرار گرفته هم پاس گل داده و هم رویکرد تیم را هجومی کرده است. فکر می‌کنم حیدری که دستیار ساپینتو است و در آن پست فعالیت کرده باید مشاوره بهتری به ساپینتو بدهد. وقتی بازیکنی در یک پست خوب است باید به همان روند خود ادامه دهد. کسانی که اطراف ساپینتو هستند باید مشاوره‌های بهتری به این سرمربی پرتغالی بدهند.

بخوانید:  پرسپولیس پس از 460 روز!