استقلال با همین فرمان قهرمان لیگ برتر می‌شود

اصغر طالب‌نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص برد استقلال مقابل سپاهان گفت: برد استقلال بسیار مهم و حیاتی بود. سپاهان روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و استقلال از همین مساله استفاده کرد تا پیروزی ارشمندی به دست آورد.

هافبک اسبق استقلال تصریح کرد: همه مربیان دوست دارند در تمام بازی‌ها پیروز شوند اما چنین چیزی منطقی نیست. عرف قهرمانی این است که شما از یک لیگ ۳۰ تیمی ۶۱ یا ۶۲ امتیاز کسب کنید. استقلال دقیقا همین روش را در پیش گرفته که کار درستی است.

طالب‌سنب درباره اختلافات بین خطیر و نکونام گفت: این تنش‌ها به نفع هیچ‌کدام‌شان نیست و باید هر چه زودتر هم حل شود چون استقلال روی ریل برد است. اگر این تیم شکست بخورد قطعا دچار حاشیه می‌شود. نکونام و خطیر یک هدف مشترک دارند که قهرمانی است و برای رسیدن به آن باید از طرز فکرشان عقب‌نشینی کنند.

وی افزود: این که استقلال در بازی‌های خانگی پیروز می‌شود و در بازی‌های خارج از خانه به تک امتیاز فکر می‌کند، یک استراتژی صحیح است. تیم‌های بزرگ دنیا هم برای خودشان برنامه‌ریزی دارند تا در طول یک فصل موفق باشند.

وی در پایان تصریح کرد: با تمام احترام به مهاجمان این تیم، استقلال نیاز به  فوروارد خوب دارد اما فکر می کنم بازیکن آزاد باکیفیت در بازار نقل و انتقالات نیست. خوشبختانه طرز تفکر نکونام استفاده از بضاعت موجود است و به نظرم با همین فرمان موفق می‌شود.

انتهای پیام/



منبع