استقلال دربی را ببرد شانس اصلی قهرمانی است/ محبی و قایدی تاثیرگذار خواهند بود

خیری درباره تاثیرگذارترین بازیکنان در دربی افزود: مطمئنا قایدی و محبی در صورت حضور در زمین می‌توانند تاثیرگذار ظاهر شوند. میانه میدان هم در این بازی اهمیت فراوانی دارد.


|

شاهین خیری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره جام جهانی اظهار داشت: عاشق مسی و آرژانتین هستم و به آرزویم بابت قهرمانی آن‌ها رسیدم. انتقادات زیادی از جام جهانی می‌شد اما از لحاظ فوتبالی می توانیم بگوییم جذابیتش بد نبود زیرا بازی‌های پرگل زیادی در این دوره شاهد بودیم.

هافبک اسبق استقلال گفت: اگر استقلال این دربی را با برد پشت سر بگذارد می‌تواند مجددا قهرمان شود. آبی‌پوشان احتمالا با همان شیوه قبل بازی می‌کنند. ساپینتو اهل دفاع کردن نیست و هجومی بازی می‌کند. در نهایت احساس می‌کنم بازی قشنگی خواهد بود. پرسپولیس اصلا ضعیف نیست و تیم خوبی است. آن‌ها هم قدرتمند هستند و انگیزه دارند اما دربی همیشه شرایط متفاوتی دارد. حتی اگر ضعیف باشید. در کل اما شرایط استقلال را خوب می‌دانم.

وی افزود: پدیده مسابقات مراکش بود که عالی کار کرد. فینال‌های جام جهانی همواره زشت و محتاطانه از آب درمی‌آمد اما این بار فوق‌العاده جذاب شد. از زمان جام جهانی ۹۸ و بازی ۳-۰ فرانسه و برزیل چنین فینال زیبایی ندیده بودیم. تاثیر جام جهانی روی فوتبال و مربیان؟ من که هنوز کار مربیگری را  آغاز نکردم چیزهای زیادی یاد گرفتم. مربیان باهوش و زرنگ که قطعا تعدادشان هم بالا است، می‌توانستند از جام نکات زیادی یاد بگیرند. عملکرد مراکش خود یک کلاس درس بود که چگونه می توان با چنین تیمی نتیجه گرفت. آن ها خوب دفاع می‌کردند و در ضدحملات هم عالی بودند.

بخوانید:  کسب ۵ مدال در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور توسط وزنه برداران نهاوندی

شاهین خیری: استقلال دربی را ببرد شانس اصلی قهرمانی است/ محبی و قایدی تاثیرگذار خواهند بود