استقلال- ملوان؛ آبی‌ها به دنبال شکار قو در آزادی

***

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ آبی‌پوشان تهرانی در ۶ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها ۵ برد به دست آورده‌اند که یکی از این پیروزی‌های مهم مقابل ملوان انزلی کسب شد. بردی که اهمیتش بخاطر آغاز روند و دور شدن استرس از سابق بازیکنان این تیم بود. از آن روز به بعد روزگار خوش ریکاردو ساپینتو آغاز شد تا همین هفته که بخاطر حواشی بوجود آمده دچار محرومیتی سنگین شد. تیم ساپینتو اما در بهترین فرم تاکتیکی قرار دارد. موقعیت‌سازی‌ها فراوان شده، قایدی اوج گرفته و گلزنی‌های فراوانی در این تیم دیده می‌شود. همه‌چیز برای این تیم خوب است جز حواشی نیمکت.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

انتهای پیام//






استقلال در ۴ بازی اخیر ۱۲ گل به ثمر رسانده که نشان از عملکرد خوب این تیم دارد.

ملوان آخرین بار در سال ۹۲ توانست استقلال را با نتیجه ۴-۲ شکست دهد و آبی‌ها ۹ سال است مقابل انزلی‌چی‌ها شکست ناپذیرند.

سفیدپوشان انزلی در آخرین بازی خود مقابل استقلال یک بازنده مطلق بودند که دلیل آن فوتبال باز و هجومی‌شان بود. اگر آن‌ها اندکی شانس داشتند می‌توانستند حتی قبل از تیم استقلال به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد و استقلال با استفاده از تجربه و کیفیت خوب بازیکنان برنده شد. مساله‌ای که باعث می‌شود تا مازیار زارع هم اندکی در تدابیرش تغییر ایجاد کند. هرچند که خودش پیشتر اعلام کرده بود نمی‌خواهد روی به بازی دفاعی و بسته بیاورد.

بخوانید:  برگزاری نشست همکاری کمیته امداد و جهاددانشگاهی

در ۵ بازی آخر، ملوانی‌ها ۲ برد به دست آورده‌اند و به طور کلی رشد این تیم پس از جام جهانی بسیار خوب بوده است.

در سمت مقابل استقلال در بازی امروز ملوان جذاب این روزهای مازیار زارع قرار دارد که در مرحله قبل مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد اما به دلیل استفاده غیرمجاز رقیب از یک بازیکن، برنده اعلام شد. در لیگ برتر اما آن‌‌ها متفاوت ظاهر شده‌اند. مساله‌ای که مازیار زارع هم در کنفرانس خبری خود به آن اشاره کرد و گفت فرم فوتبال مان متفاوت شده است.

از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی دو تیم استقلال و ملوان برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رودرروی هم قرار می‌گیرند.


استقلال- ملوان؛ آبی‌ها به دنبال شکار قو در آزادی

منتقدین ساپینتو و روند استقلال اعتقاد دارند این تیم هنوز به صخره سختی برخورد نکرده که تا حدودی صحیح است اما نکته اینجاست استقلال در این سال‌ها تا توانسته در بازی‌ مقابل تیم‌های پایین جدول به مشکل خورده بود. حالا یکی از آن تیم‌ها قرار است در یک تورنمنت حذفی مقابل استقلال قرار بگیرد. تورنمنتی که در آن تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام قوا در آن حضور پیدا می‌کنند.

تیم استقلال در تاریخ جام حذفی با ۷ قهرمانی پرافتخارترین است و ملوان با ۳ قهرمانی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.