استقلال چندان از پرسپولیس عقب نیست/ حسینی خوب است اما استقلال در دروازه ضعف دارد

طالب‌نسب در مورد ماجرای دستیاران ساپینتو هم گفت: من در بخش سرپرستی و دستیارهای ایرانی ورود نمی‌کنم. تمام افراد در تلاش برای موفقیت استقلال هستند. باید رفتارهای ساپینتو بررسی شود تا استرس و تنش از استقلال کم شود. اگر قرار است او بماند باید از انسان‌هایی مفید استفاده کرد. در پرسپولیس کریم باقری نقشی ویژه در این زمینه دارد اما استقلال چنین افرادی ندارد.


آیا این خبر مفید بود؟


اصغر طالب‌نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره دربی روز چهارشنبه و شکست استقلال در این بازی گفت: بازی باکیفیت و خوبی بود. هر دو تیم در بهترین حالت خود بودند. اصولا یا استقلال خوب بوده و پرسپولیس بد یا بالعکس اما این بار اینگونه نبود. درکل اندکی مسائل حاشیه‌ای درباره ساپینتو بوجود آمد و داور اندکی لغزش داشت. نمی‌گویم به نفع کسی گرفت اما اندکی تزلزل شاهد بودیم. فکر می‌کنم استقلال توانایی بازی بهتر را داشت.

انتهای پیام/

آیا شرایط استقلال بد است؟ طالب‌نسب نسبت به این سوال گفت: استقلال دو دربی تاثیرگذار را باخت و قهرمانی‌ها را از دست داد اما نباید از این مساله بگذریم که شرایط عالی بود و تنه یک قدم از پرسپولیس عقب افتادیم. استقلال پنجم جدول نشده و بد بازی نمی‌کند. باید با ساپینتو در این رابطه صحبت کند وحواشی خاتمه یابد. یک مثال هم بزنم. ساپینتو از زمین اخراج شد اما در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود چه کسی کنار او حضور دارد. عضو باشگاه است؟ چرا او را به سمتی می‌برند که پرسپولیسی‌ها نشسته‌اند؟ این همه آدم تاثیرگذار در استقلال وجود دارد اما کسی به فکر این مساله نبود؟ ساپینتو که همه چیز را در این زمینه نمی‌داند، برای چه دیگران مراقب این مساله نیستند؟

بخوانید:  همکاری هوش مصنوعی گوگل با مجرمان سایبری کشف شد!






منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


|