اشتباهات داوری تاثیرگذار نبود/ توانایی بازگشت به مسابقه را داریم


صمدی: اشتباهات داوری تاثیرگذار نبود/ توانایی بازگشت به مسابقه را داریم

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 18 آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری شد.

حامد صمدی پس از تداوم بردهای نیان الکترونیک و پیروزی 3 بر یک مقابل راهیاب ملل مریوان اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که توانستیم نتیجه این مسابقه را به نفع خود تمام کنیم، اما اتفاقات ناخوشایند و تلخی که در انتهای بازی برای میربابک موسوی رخ داد، بازیکنان و کادر فنی را بهم ریخت و در آن لحظات اصلاً بازی را فراموش کردیم. اتفاق تلخی بود و شیرینی این پیروزی را از ما گرفت. برای موسوی آرزوی بهبودی دارم و امیدوارم هر چه سریع‌تر سلامتی خود را به‌دست بیاورد. میربابک از نظر فنی و اخلاقی جز بازیکنان درجه یک لیگ والیبال است.

وی با اشاره به شکست نیان در ست اول عنوان کرد: در ابتدای مسابقه جلو بودیم اما متاسفانه تمرکز خود را از دست دادیم و امتیازات پایانی را واگذار کردیم. اتفاق خوبی که در دیدارهای گذشته هم شاهدش بودیم این است که ما توانایی بازگشت به مسابقه را داریم و می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم. در این مسابقه هم همینطور شد و علی‌رغم شکست در ست اول به بازی برگشتیم و توانستیم سه بر یک برنده این دیدار باشیم.

بخوانید:  نام کدام خیابان لیونل مسی شد؟

وی با اشاره به عملکرد تیم راهیاب خاطرنشان کرد: راهیاب جز تیم‌های خوب لیگ است و هم برای این تیم و هم برای سایر تیم‌ها احترام ویژه‌ای قائل هستیم اما تلاش می‌کنیم زمانی که میزبان هستیم امتیاز کامل مسابقه را کسب کنیم و از امتیاز میزبانی خود تمام بهره را ببریم. شکرخدا میزبانی امروز با ورود تماشاگران همراه شد و حضورشان مایه دلگرمی تیم ما بود.





منبع


|