اطلاعيه پليس خوزستان به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان

5- مجموعه انتظامی در نزديکی افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم عزيز تراکم بيشتری دارد، تلاش خواهد نمود با حضور ماموران خود رفت و آمد را تسهيل و امنيت را ارتقاء بخشد.

در اين اطلاعيه اعلام شده است:

3- به جز مراکز مشخص شده ساير رستوران ها و مراکز ارایه خوردنی ها و نوشيدنی ها از اذان صبح تا زمان افطار حق پذيرايی از مشتريان را ندارند.

4- امنيت پارک ها و تفرجگاه ها توسط ماموران و يگان های انتظامی برای حضور مردم عزيز در زمان افطار و بعد از آن تقويت خواهد شد تا شهروندان روزه دار بتوانند گذران اوقات فراغت داشته باشند.

فرماندهی انتظامی استان خوزستان فرا رسيدن ماه مبارک رمضان ماه ضيافت الهيی و ماه رحمت، برکت و آموزش الهی را به همه مردم عزيز تبريک عرض ميی نمايد و پيشاپيش آرزوی توفيق در بندگی الهی و قبول طاعات و عبادات همگان را در اين ماه عزيز دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فرماندهی انتظامی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه ایی منتشر کرد.

7-در صورت مشاهده هرگونه تخلف،‌ شهروندان می توانند مراتب را به مرکز فوريت های پليس 110  گزارش تا برابر مقررات با افراد متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/



منبع

2- متصديان هتل ها، مهمان پذيرها، رستوران های بين راهی، پايانه ها، فرودگاه ها و ايستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع مربوط و رعايت شئونات اسلامی و پوشش فضای خود می توانند به مسافران ارایه خدمت نمايند.

بخوانید:  تکرار تاریخ برای میلاد سرلک پس از 276 روز

 6- يکي از جهات معنوی اين ماه مبارک رعايت عفاف و حجاب و دوري از ناهنجاري ها است؛ لذا تفاضامنديم همگان ضمن رعايت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را رعایت و در اين امر پليس را ياری نمايند.

1- گرچه اسلام مسافران و بيماران را از روزه معاف نموده، وليکن تمامی کسانی که به هر دليل عذری دارند، بايد از خوردن و آشاميدن و استعمال دخانيات در ملأ عام خودداری نمايند، همچنين مسافران عزيز از صرف غذا در فضای بيرونی غذاخوري ها و کنار جاده ها و تفرجگاه ها پرهيز کنند.

معنويت اين ماه مبارک چنان بر کشور اسلامی ما حاکم می گردد که همگان با شوق در صدد اندوختن توشه معنوی و ذخيره آخرت خود هستند و در اين خصوص مجموعه انتظامی حسب وظيفه در همراهی با مردم متدين و روزه دار نکاتی را در راستای هر چه با شکوهتر شدن اين مناسبت عزيز به اطلاع عموم می رساند.