اعزام تیم منتخب جوکای دو کاراته ایران به رقابتهای قهرمانی اوراسیا استانبول


|





منبع

اعزام تیم منتخب جوکای دو کاراته ایران به رقابتهای قهرمانی اوراسیا استانبول photo_2022-10-14_13-19-30



آیا این خبر مفید بود؟

وی افزود: این مسابقات با همکاری فدراسیون کیوکوشین کاراته ترکیه و با حضور ۸ کشور از دو قاره آسیا و اروپا در دو بخش آقایان و بانوان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/





به گزارش برنا، “جوکای دو کاراته” یکی از سبکهای تحت پوشش فدراسیون کاراته و دربرگیرنده فنون سه رشته کاراته، بوکس و جودو است که در سال ۱۳۸۴ توسط علی اکبر دهنوی در ایران پایه گذاری شده و در حال حاضر در ۱۲ کشور دنیا نمایندگی فعال دارد.

علی اکبر دهنوی از اعزام تیم منتخب جو کای دو کاراته کشورمان به رقابتهای قهرمانی اوراسیا خبر داد.

دهنوی ادامه داد: در این مسابقات کشورهای ترکیه، آذربایجان، روسیه، سوریه، عراق، ترکمنستان، افغانستان و ایران حضور دارند و طی آن شرکت کنندگان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو استایل لایت کنتاکت و فول کنتاکت با یکدیگر رقابت می کنند.

این پیشکسوت با سابقه کاراته آزاد ایران خاطرنشان کرد: تیم کشورمان قرار است با ترکیب کامل متشکل از ۴۰ ورزشکار دختر و پسر با مجوز شورای برون مرزی و هماهنگی فدراسیون کاراته در این رویداد حاضر شود

بخوانید:  طرح های شهری با محور دوچرخه و انسان در شهر قزوین مورد توجه قرار دارد

دهنوی در پایان تصریح کرد: لازم می دانم از حمایتهای فدراسیون کاراته در راه این اعزام قدردانی کرده و انشالله با کسب مدالهای رنگارنگ بتوانیم از اعتبار کاراته آزاد ایران در این مسابقات به شایستگی دفاع کنیم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف