اعضای باند سارقان خودرو در محله ستارخان دستگیر شدند



به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عوامل کلانتری ۱۱۸ ستارخان در حال گشت زنی در خیابان پاییزان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و پس از استعلام شماره پلاک آن، مشخص گردید که خودرو دارای سابقه سرقت است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان با رویت ماموران به سرعت و به شیوه بسیار خطرناکی متواری شدند و تعقیب و گریز آغاز شد. 

سرهنگ افشار افزود: پس از مدت طولانی تعقیب و گریز و عدم توجه سارقان به ایست پلیس، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، خودروی متهمان را متوقف و آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اعضای این باند سه نفره متشکل از دو نفر مرد ۴۰ ساله و یک نفر ۲۲ ساله بوده و دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو می‌باشند. شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو معترف شدند و تحویل پلیس آگاهی تهران بزرگ برای کشف جرائم احتمالی شدند.

سرهنگ محمد افشار در پایان به شهروندان توصیه نمود که خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  «زندگی پنهان» را در سینماتک خانه هنرمندان ایران تماشا کنید