اعطای میزبانی والیبال قهرمانی آسیا به ارومیه یک اتفاق نشدنی بود که رخ داد

بیرامی گفت: بحث اعطای میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به شهر ارومیه با پیگیری‌های به جد استاندار ورزش دوست استان و تلاش‌های رئیس فدراسیون والیبال انجام گرفت تا این شهر علاقمند به این رشته ورزشی کار نشدنی به سرانجام برسد و امروز شاهد خواهیم بود شهر ارومیه میزبان این رویداد مهم خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی در جلسه شورای ورزش استان که به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و با حضور داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد، گفت: امسال با نگاه ویژه استاندار ورزش دوست استان شاهد فعال شدن پروژه‌های ورزشی استان در راستای شتاب بخشی به سرانه ورزشی استان هستیم که در این راستا در ۱۹ سفر شهرستانی ۱۲۷ مصوبه در قالب ۱۶۷ پروژه صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با تمجید از تلاش‌های استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: اعطای میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه را اتفاق نشدنی بود که با تلاش‌های شخص رئیس فدراسیون “محمدرضا داورزنی” این اتفاق رخ داد و ارومیه میزبان این رقابت‌ها شده است.



اعطای میزبانی والیبال قهرمانی آسیا به ارومیه یک اتفاق نشدنی بود که رخ داد

انتهای پیام









منبع

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حوزه ورزش همگانی نیز، آذربایجان‌غربی از استان‌های پیشروی کشور هستیم و در یک ماه اخیر دو همایش پیاده روی خانوادگی در شهرهای میاندوآب و ماکو  برگزار و در هفته جاری در سلماس و شهریورماه در ارومیه نیز برگزار خواهدشد ضمن اینکه در همه شاخص های ورزش قهرمانی و حمایت شاهد رشد هستیم.

بخوانید:  یک ابر کامپیوتر قهرمان یورو ۲۰۲۴ را پیش بینی کرد!

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۳۰ پروژه ورزشی در سراسر استان فعال شده که مجموع مساحت آنها برای شتاب بخشی به سرانه ورزش استان با احتساب پروژه‌های نیمه تمام، بالغ بر ۳۹۰۰۰۰ مترمربع است.


|